Baza wiedzy

Klient niemiecki – charakterystyka

Klient niemiecki – charakterystyka

Typowy klient niemiecki jest inny niż typowy klient polski. W tym artykule chciałabym nakreślić obszary, które trzeba wziąć pod uwagę przy tworzeniu nowego produktu przeznaczonego na rynek niemiecki oraz przy budowaniu kampanii marketingowej w Niemczech. Wbrew opinii niektórych znanych osób na rynku językowym język niemiecki i język polski odzwierciedlają nadal ogromne różnice w postrzeganiu świata przez Niemców i Polaków.

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o EORI

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o EORI

Co to jest numer EORI? Jeżeli sprzedajesz swoje produkty do USA lub importujesz je z Chin koniecznie potrzebujesz numeru EORI. Kogo dokładnie dotyczy ten wymóg, jak uzyskać taki numer i czym właściwie on jest? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

10 czynników, które wpływają na sukces oferty na eBay

10 czynników, które wpływają na sukces oferty na eBay

Wystawienie produktu na eBay, to rzecz pozornie prosta. Często zdarza się jednak, że świeżo upieczona oferta nie sprzedaje się. Szukamy wtedy różnych przyczyn, często reagujemy poprzez obniżenie ceny, albo nawet rezygnujemy ze sprzedaży produktu. Za sukcesem oferty na każdej platformie stoi szereg argumentów przemawiających za nią.

Sprzedaż online do Wielkiej Brytanii

Sprzedaż online do Wielkiej Brytanii

Blisko 9 na 10 Brytyjczyków robi zakupy w sieci, coraz częściej korzystają oni z ofert zagranicznych sprzedawców. Ci, z kolei chętnie wchodzą na rynek e-commerce w UK, widząc w nim duży potencjał.  Jeżeli Ty również planujesz taki krok, koniecznie przeczytaj nasz materiał, w którym prezentujemy najważniejsze informacje nt. księgowości dla branży online w UK.

0