Relacja 2017

Zobacz jak to było

O konferencji

We Wrocławiu, 25.10.2017 odbyła się pierwsza konferencja z cyklu E-wolucja, poświęcona w całości problematyce eksportu w e-commerce. Tematem E-wolucji 2017 był „Wyzwania i możliwości w E-commerce na zagranicznych rynkach”.

Byli z nami

Prelegenci

Anna Jędrzejczyk

Anna Jędrzejczyk

International Marketing Expert – Germany, Poland & USA

Tomasz Jankowski

Tomasz Jankowski

Właściciel Stukpuk.pl

Cyprian Iwuc

Cyprian Iwuc

Sprzedawca na wielu rynkach zagranicznych poprzez Amazon

Felix Krause

Felix Krause

Account manager w niemieckim oddziale Asendia

Delphine Alaurent

Delphine Alaurent

Specjalista rynku e-commerce we francuskim oddziale Collisimo

Małgorzata Gliszczyńska

Małgorzata Gliszczyńska

Dyrektor zarządzająca na polskę i europę centralną w Ebay

Grafik wydarzenia

Agenda

09:00 - 
09:15

Rozpoczęcie i powitanie gości

09:15 - 
10:00
Jak zaprezentować i skutecznie promować ofertę polskiego sklepu internetowego na rynku w Niemczech?

Anna Jędrzejczyk – International Marketing Expert – Germany, Poland & USA

Jak zaprezentować i skutecznie promować ofertę polskiego sklepu internetowego na rynku w Niemczech?

Jak zdobyć klienta niemieckiego? Charakterystyka niemieckich reklam w różnych branżach z rekomendacjami dla polskich firm.

10:00 - 
11:30
Jak rozwijać swoją działalność w skali międzynarodowej

Małgorzata Gliszczyńska – Dyrektor zarządzająca na polskę i europę centralną w Ebay

Jak rozwijać swoją działalność w skali międzynarodowej

Praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zwiększyć Twoją sprzedaż poprzez eBay na globalnym rynku. Dowiesz się jak konfigurować konto, jakich narzędzi użyć do pierwszego wpisu, w jaki sposób zoptymalizować listę dla lepszej widoczności oraz promować swoje aukcje. Dodatkowo otrzymasz informacje na temat wymagań oraz korzyści z przystąpienia do programu eBay Plus.

11:30 - 
12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 
12:45
Jak dobrać ofertę produktową do poszczególnych rynków Amazona

Tomasz Jankowski – Właściciel Stukpuk.pl

Jak dobrać ofertę produktową do poszczególnych rynków Amazona

Jak sprawdzić jej potencjał sprzedażowy i jak go zoptymalizować? Jak sprawić aby sprzedaż tego co oferujemy przynosiła większe zyski?

12:45 - 
13:45
Jakie przeszkody może spotkać sprzedawca handlując na Amazon?

Cyprian Iwuc – Sprzedawca na wielu rynkach zagranicznych poprzez Amazon

Jakie przeszkody może spotkać sprzedawca handlując na Amazon?

Opis praktycznych przykładów postępowania w trudnych przypadkach z Klientami oraz metody działania Amazon.

13:45 - 
14:30

Lunch

14:30 - 
15:15
Częste problemy z dostawą zamówień internetowych na różnych rynkach europejskich.

Felix Krause – Account manager w niemieckim oddziale Asendia

Częste problemy z dostawą zamówień internetowych na różnych rynkach europejskich.

Najlepsze praktyki przy wyborze odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj usługi w Europie. Zalecenia dotyczące zabezpieczania wysyłek. Praktyczne informacje na temat procesów reklamacyjnych.

15:15 - 
16:00
Jak skutecznie konkurować na rynku e-commerce we Francji?

Delphine Alaurent – Specjalista rynku e-commerce we francuskim oddziale Collisimo

Jak skutecznie konkurować na rynku e-commerce we Francji?

Mentalność Klienta francuskiego, specyficzne uwarunkowania dostawy oraz polityka cenowa wysyłek na terenie Francji.

16:00 - 
17:30

Łukasz Gliński i Mirosław Sobczak – VINTAGE AUDIO SHOP, Piotr Pela – PELA COINS, Mateusz Kaliński – KALIŃSKI UKŁADY WYDECHOWE

Praktyczne wskazówki jak zwiększyć sprzedaż na Amazon oraz Ebay

Wskazówki dotyczące obsługi zagranicznego klienta oraz odpowiedzi na zadane pytania uczestników Konferencji.

0