Relacja 2019

Byli z nami

Prelegenci

Anna Maria Jędrzejczyk

Anna Maria Jędrzejczyk

Dawna managerka w Amazon.de i autorka książki: “Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch”

Adrian Jaroszyński

Adrian Jaroszyński

Konsultant, trener, prelegent, czołowy europejski ekspert Amazon

Damian Wiszowaty

Damian Wiszowaty

CEO Gonito

Konrad Zach

Konrad Zach

Head of eCommerce w OEX24.com

Krzysztof Semp

Krzysztof Semp

Ekspert Amazon oraz Ebay

Linda Hakasalo

Linda Hakasalo

Strategic Sales Manager z kilkuletnim doświadczeniem w międzynarodowej sprzedaży online

Mateusz Grzywnowicz

Mateusz Grzywnowicz

CEO Selium

Szymon Niestryjewski

Szymon Niestryjewski

CEO SN Accounts. Twój Księgowy w UK/Ekspert i lider w księgowości dla branży e-commerce w Wielkiej Brytanii

Mikołaj Zygmański

Mikołaj Zygmański

Team leader marketing & e-commerce, S’portofino / SAT TS

Jakub Berkowski

Jakub Berkowski

Google Ads Specialist w Get Noticed Agency

Michael Hecker

Michael Hecker

CEO Quantified markets GmbH

Bernhard Rauscher

Bernhard Rauscher

CEO Brandonaut

Till Andernach

Till Andernach

CEO The Tide Is Turning

Michał Zwierz

Michał Zwierz

CEO Grand Brand

Urszula Wiszowata

Urszula Wiszowata

Country Manager marketplacu Miinto, Head of Assortment Showroom.pl oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl

Paweł Zakielarz

Paweł Zakielarz

CEO GoGlobal24

Franz Jordan

Franz Jordan

CEO Sellics

Grafik wydarzenia

Agenda

    • 8:00 - 
      9:00

      Rejestracja

      9:00 - 
      9:30

      Artur Wojtaszek i Paweł Zakielarz

      Otwarcie konferencji

      9:30 - 
      10:00
      Siła woli, determinacja i walka z przeciwnościami - prawdziwa historia samotnej przeprawy przez Atlantyk

      Aleksander Doba

      Siła woli, determinacja i walka z przeciwnościami - prawdziwa historia samotnej przeprawy przez Atlantyk

      Gość Specjalny - Aleksander Doba

      10:00 - 
      10:30

      Przerwa kawowa

      10:30 - 
      11:30
      Marketplace real.de

      Linda Hakasalo - real.digital

      Marketplace real.de

      Podczas tego wykładu poznasz najważniejsze fakty dotyczące niemieckiego e-commerce, a także wskazówki, które pomogą Ci osiągnąć sukces na niemieckich rynkach e-commerce. Oprócz tego dowiesz się więcej o najszybciej rozwijającym się marketplace niemieckim, real.de. Po tym wykładzie będziesz gotowy rozpocząć sprzedaż w największej gospodarce Europy, Niemczech.

      11:30 - 
      12:30
      Dlaczego Twoja firma nie sprzedaje na eBay?

      Mateusz Grzywnowicz - Selium

      Dlaczego Twoja firma nie sprzedaje na eBay?

      Ebay to obecnie jedne z największych portali e-commerce na świecie. Dzięki tej platformie na bezpiecznie uda Ci się zdobyć rynki międzynarodowe. Obecnie ebay prężni się rozwija, wprowadza wiele modyfikacji i nowych opcji, dowiedz się jak je wykorzystać w rozwoju Twojego biznesy na arenie międzynarowej.

      12:30 - 
      13:15
      CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON

      Damian Wiszowaty - Gonito

      CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON

      13:15 - 
      14:00

      Lunch

      14:00 - 
      14:45
      Budowanie własnej marki na rynkach zagranicznych

      Bernhard Rauscher - Brandonaut.de

      Budowanie własnej marki na rynkach zagranicznych

      Budowanie marki: Niewyobrażalny potencjał marek własnych w eCommerce * Możliwości zysku z własnej marki * Jak możesz się przeciwstawić dużym znanym markom (np. Na Amazon)? Pokażę Ci, dlaczego Twoja marka jest lepsza i dlaczego można generować duże zyski bez wchodzenia w wojny cenowe. * Znalezienie idealnej niszy Znalezienie niszy na Amazon, zgodnie z zaleceniami wielu, wiąże się z dużym ryzykiem i prowadzi do niepotrzebnej konkurencji. Dlaczego tak jest i jak to zrobisz inaczej. * Zalety holistycznego podejścia do marki Jakie zalety ma czysta konfiguracja marki od podstaw i jaki ma potencjał?

      14:45 - 
      15:30
      Jak zaplanować i rozpocząć proces ekspansji zagranicznej?

      Mikołaj Zygmański - S'portofino, Jakub Berkowski - Google Ads Specialist w Get Noticed Agency

      Jak zaplanować i rozpocząć proces ekspansji zagranicznej?

      15:30 - 
      16:00

      Przerwa kawowa

      16:00 - 
      16:45
      Jak BRAND zwiększa zyski?

      Michał Zwierz - Grand Brand

      Jak BRAND zwiększa zyski?

      Marka produktu, firmy, a może marka osobista? Od czego warto zacząć i dlaczego warto? Co odróżnia sprzedawców od przedsiębiorców? Jaki zwrot z inwestycji ma budowanie marki? Ile warto zainwestować w branding? W jaki sposób budować markę w biznesie e-commerce, aby zmaksymalizować korzyści i ochronić się przed zmianami na rynku? Jak zbudować i co da Ci dobrze zbudowana marka? Jak branding może uwalniać dla Ciebie czas, zasoby i pieniądze? O tym wszystkim dowiesz się na przykładzie... kawy.

      Dlaczego BUDOWAĆ MARKĘ twojego biznesu, produktów i Twoich liderów w e-commerce? Aby zwiększyć sprzedaż, lojalność klientów i stabilność biznesu.

      16:45 - 
      17:45
      Optymalizacja oferty na Amazon

      Krzysztof Semp

      Optymalizacja oferty na Amazon

      Dzięki zastosowaniu słów kluczowych w 3 etapach tworzenia i optymalizacji listingu, dowiesz się jak zamienić listing w sprzedaż, a co za tym idzie w zysk. Nie chodzi przecież o to, aby wystawić produkt do sprzedaży, najważniejszym jest, aby go skutecznie sprzedawać. Jak znaleźć trafne słowa kluczowe, gdzie mają zastosowanie, jak nimi manewrować i jak wykorzystać je w marketingu? M.in na te pytania odpowiada ta godzinna prelekcja.

      17:45 - 
      20:45

      After party!

    • 8:00 - 
      9:00

      Rejestracja

      9:00 - 
      9:30

      Artur Wojtaszek i Paweł Zakielarz

      Otwarcie konferencji

      9:30 - 
      10:00
      Gość Specjalny

      Aleksander Doba

      Gość Specjalny

      10:00 - 
      10:30

      Przerwa kawowa

      10:30 - 
      12:30
      SEO Amazon

      Adrian Jaroszyński

      SEO Amazon

      Sprawdzona w praktyce wiedza specjalistyczna i strategie zapewniające większy sukces na rynku. Zwiększ swoje przychody dzięki skutecznej strategii i cennej wiedzy na temat własnej mechaniki rynkowej. Dowiedz się, jak korzystać z obszernej puli danych, aby: - analizować rynek swojej konkurencji - znaleźć, rozwijać i zamieścić atrakcyjny wybór produktów - wygrywać i zatrzymywać klientów - reklamować swoje produkty

      Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.

      12:30 - 
      13:15

      Lunch

      13:15 - 
      15:15
      PPC Amazon

      Michael Hecker

      PPC Amazon

      Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.

      15:15 - 
      15:45

      Przerwa kawowa

      15:45 - 
      17:45
      Ekspansja w USA

      Till Andernach - Thetideisturning.de

      Ekspansja w USA

      17:45 - 
      20:45

      After party!

    • 9:00 - 
      9:45
      Kwestie prawno-podatkowe w UK

      Szymon Niestryjewski - SN Accounts

      Kwestie prawno-podatkowe w UK

      Ponad 67 milionów ludzi, z których aż 77% dokonuje zakupów przez internet sprawia, że coraz więcej osób planuje wejść na brytyjski rynek e-commerce. Zanim wykona się pierwszą transakcję warto poznać przepisy podatkowe, jakie dotyczą sprzedaży do UK. Czy i na jakich zasadach można sprzedawać swoje produkty do Wielkiej Brytanii? Kiedy należy zarejestrować się na VAT? Jakie są stawki tego podatku? I kiedy lepiej założyć działalność na Wyspach? Podczas prelekcji księgowi SN Accounts odpowiedzą na te i wiele innych pytań, które pomogą rozpocząć lub zwiększyć sprzedaż w UK.

      9:45 - 
      10:30
      Rynki skandynawskie- dlaczego warto wziąć je pod uwagę w planie ekspansji zagranicznej

      Urszula Wiszowata

      Rynki skandynawskie- dlaczego warto wziąć je pod uwagę w planie ekspansji zagranicznej

      10:30 - 
      11:15
      Rynek niemiecki - specyfika rynku

      Anna Jędrzejczyk

      Rynek niemiecki - specyfika rynku

      Niemiecki klient jest podobny do klienta polskiego? W żadnym wypadku! Jego "inne" preferencje, przyzwyczajenia oraz postrzeganie świata będą miały wpływ na to, jaka oferta będzie dla niego atrakcyjna, a jaka będzie "podejrzana". Językowo-kulturowe uwarunkowania będą również wpływać na dobór haseł kluczowych w opisie towaru, design oraz sposób obsługi klienta. Na prelekcji będę mówić, jak Polak, który zna język niemiecki, może sprawdzić, czy jego towar będzie atrakcyjny na rynku niemieckim, i jak może on zbudować silne relacje z Niemcami w biznesie. A zatem: triki w komunikacji biznesowej z Niemcami z dużym naciskiem na sprzedaż w Amazonie!

      11:15 - 
      11:45

      Przerwa kawowa

      11:45 - 
      12:30
      Potencjał globalnego eCommerce

      Konrad Zach / OEX24.com

      Potencjał globalnego eCommerce

      11 listopada 2018 roku serwisy internetowe grupy Alibaba.com pobiły po raz pierwszy w historii rekord skali sprzedaży na rynku eCommerce. Podczas odbywającego się wówczas Dnia Singla zrealizowane zostało ponad 1 mld zamówień online, których wartość stanowi w przybliżeniu trzykrotność wartości polskiego rynku eCommerce. Podczas prezentacji postaram się udowodnić, że międzynarodowa ekspansja marek i serwisów internetowych to kluczowy element strategii rozwoju oraz budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej zarówno niewielkich firm jak i globalnych przedsiębiorstw.

      12:30 - 
      13:15
      Specyfika sprzedaży w USA poprzez Amazon

      Till Andernach - Thetideisturning.de

      Specyfika sprzedaży w USA poprzez Amazon

      Till pokaże Ci, jak w krótkim czasie rozwinąć swoją działalność e-commerce w Stanach Zjednoczonych, bez tworzenia podmiotu prawnego w USA, rejestracji podatków, rachunku bankowego w USA itd. W swojej prezentacji obejmie:Podmiot prawny i rachunek bankowy Podatki i podatek od sprzedaży Zgodność i odpowiedzialność za produkt Łańcuch dostaw i import Amazon.comJeśli kiedykolwiek myślałeś o przyjęciu swoich produktów na największy, najszybciej rozwijający się i najłatwiej dostępny rynek e-commerce na świecie, weź udział w tej prezentacji, aby dowiedzieć się, jak rozwijać firmę i generować nowy strumień dochodów.

      13:15 - 
      14:00
      Dostawa zamówień przewagą konkurencyjną w handlu międzynarodowym

      Paweł Zakielarz - GoGlobal24

      Dostawa zamówień przewagą konkurencyjną w handlu międzynarodowym

      14:00 - 
      14:45

      Lunch

      14:45 - 
      15:30
      Jak wyróżnić się od konkurencji na Amazon?

      Michael Hecker - Quantifiedmarkets.de

      Jak wyróżnić się od konkurencji na Amazon?

      15:30 - 
      16:15
      Jak prowadzić udane kampanie reklamowe na Amazon?

      Franz Jordan - Sellics

      Jak prowadzić udane kampanie reklamowe na Amazon?

      16:15 - 
      17:00
      Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie?

      Cyprian Iwuć / skarpetkowelove.pl

      Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie?

      https://skarpetkowelove.pl/pl/

      17:00 - 
      17:15

      Zamknięcie konferencji

    • 9:00 - 
      11:00
      Praktyczne rozwiązania w przypadku blokad na Amazon

      Damian Wiszowaty / Gonito

      Praktyczne rozwiązania w przypadku blokad na Amazon

      Warsztat praktyczny w maksymalnie 30-osobowej grupie.

      11:00 - 
      11:30

      Przerwa kawowa

      11:30 - 
      13:30
      Rozwój własnej marki

      Bernhard Rauscher

      Rozwój własnej marki

      Podczas warsztatów będziemy współpracować i interaktywnie nad własną marką. Każdy uczestnik powinien mieć konkretny wynik: własną wizję i wartości,.

      Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.

      13:30 - 
      14:15

      Lunch

      14:15 - 
      16:15
      Budowanie marki produktu w e-commerce

      Michał Zwierz - Grand Brand

      Budowanie marki produktu w e-commerce

      Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.

      16:15 - 
      17:00
      Obecny rozwój i trendy w handlu elektronicznym w UE

      Irene Castellón - Händlerbund

      Obecny rozwój i trendy w handlu elektronicznym w UE

      Prezentacja trendów, statystyk i rozwoju w e-commerce. Ze względu na stale zmieniający się charakter e-commerce ważne jest, aby być na bieżąco.

      17:00 - 
      17:15

      Zakończenie konferencji

0