Relacja 2019
Byli z nami
Prelegenci
Anna Maria Jędrzejczyk
Dawna managerka w Amazon.de i autorka książki: “Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch”
Adrian Jaroszyński
Konsultant, trener, prelegent, czołowy europejski ekspert Amazon
Damian Wiszowaty
CEO Gonito
Konrad Zach
Head of eCommerce w OEX24.com
Krzysztof Semp
Ekspert Amazon oraz Ebay
Linda Hakasalo
Strategic Sales Manager z kilkuletnim doświadczeniem w międzynarodowej sprzedaży online
Mateusz Grzywnowicz
CEO Selium
Szymon Niestryjewski
CEO SN Accounts. Twój Księgowy w UK/Ekspert i lider w księgowości dla branży e-commerce w Wielkiej Brytanii
Mikołaj Zygmański
Team leader marketing & e-commerce, S’portofino / SAT TS
Jakub Berkowski
Google Ads Specialist w Get Noticed Agency
Michael Hecker
CEO Quantified markets GmbH
Bernhard Rauscher
CEO Brandonaut
Till Andernach
CEO The Tide Is Turning
Michał Zwierz
CEO Grand Brand
Urszula Wiszowata
Country Manager marketplacu Miinto, Head of Assortment Showroom.pl oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl
Paweł Zakielarz
CEO GoGlobal24
Franz Jordan
CEO Sellics
Grafik wydarzenia
Agenda
-
-
8:00 -9:00
Rejestracja
9:00 -9:30Artur Wojtaszek i Paweł Zakielarz
Otwarcie konferencji
9:30 -10:00Aleksander Doba
Siła woli, determinacja i walka z przeciwnościami - prawdziwa historia samotnej przeprawy przez Atlantyk
Gość Specjalny - Aleksander Doba
10:00 -10:30Przerwa kawowa
10:30 -11:30Linda Hakasalo - real.digital
Marketplace real.de
Podczas tego wykładu poznasz najważniejsze fakty dotyczące niemieckiego e-commerce, a także wskazówki, które pomogą Ci osiągnąć sukces na niemieckich rynkach e-commerce. Oprócz tego dowiesz się więcej o najszybciej rozwijającym się marketplace niemieckim, real.de. Po tym wykładzie będziesz gotowy rozpocząć sprzedaż w największej gospodarce Europy, Niemczech.
11:30 -12:30Mateusz Grzywnowicz - Selium
Dlaczego Twoja firma nie sprzedaje na eBay?
Ebay to obecnie jedne z największych portali e-commerce na świecie. Dzięki tej platformie na bezpiecznie uda Ci się zdobyć rynki międzynarodowe. Obecnie ebay prężni się rozwija, wprowadza wiele modyfikacji i nowych opcji, dowiedz się jak je wykorzystać w rozwoju Twojego biznesy na arenie międzynarowej.
12:30 -13:15Damian Wiszowaty - Gonito
CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON
13:15 -14:00Lunch
14:00 -14:45Bernhard Rauscher - Brandonaut.de
Budowanie własnej marki na rynkach zagranicznych
Budowanie marki: Niewyobrażalny potencjał marek własnych w eCommerce * Możliwości zysku z własnej marki * Jak możesz się przeciwstawić dużym znanym markom (np. Na Amazon)? Pokażę Ci, dlaczego Twoja marka jest lepsza i dlaczego można generować duże zyski bez wchodzenia w wojny cenowe. * Znalezienie idealnej niszy Znalezienie niszy na Amazon, zgodnie z zaleceniami wielu, wiąże się z dużym ryzykiem i prowadzi do niepotrzebnej konkurencji. Dlaczego tak jest i jak to zrobisz inaczej. * Zalety holistycznego podejścia do marki Jakie zalety ma czysta konfiguracja marki od podstaw i jaki ma potencjał?
14:45 -15:30Mikołaj Zygmański - S'portofino, Jakub Berkowski - Google Ads Specialist w Get Noticed Agency
Jak zaplanować i rozpocząć proces ekspansji zagranicznej?
15:30 -16:00Przerwa kawowa
16:00 -16:45Michał Zwierz - Grand Brand
Jak BRAND zwiększa zyski?
Marka produktu, firmy, a może marka osobista? Od czego warto zacząć i dlaczego warto? Co odróżnia sprzedawców od przedsiębiorców? Jaki zwrot z inwestycji ma budowanie marki? Ile warto zainwestować w branding? W jaki sposób budować markę w biznesie e-commerce, aby zmaksymalizować korzyści i ochronić się przed zmianami na rynku? Jak zbudować i co da Ci dobrze zbudowana marka? Jak branding może uwalniać dla Ciebie czas, zasoby i pieniądze? O tym wszystkim dowiesz się na przykładzie... kawy.
Dlaczego BUDOWAĆ MARKĘ twojego biznesu, produktów i Twoich liderów w e-commerce? Aby zwiększyć sprzedaż, lojalność klientów i stabilność biznesu.
16:45 -17:45Krzysztof Semp
Optymalizacja oferty na Amazon
Dzięki zastosowaniu słów kluczowych w 3 etapach tworzenia i optymalizacji listingu, dowiesz się jak zamienić listing w sprzedaż, a co za tym idzie w zysk. Nie chodzi przecież o to, aby wystawić produkt do sprzedaży, najważniejszym jest, aby go skutecznie sprzedawać. Jak znaleźć trafne słowa kluczowe, gdzie mają zastosowanie, jak nimi manewrować i jak wykorzystać je w marketingu? M.in na te pytania odpowiada ta godzinna prelekcja.
17:45 -20:45After party!
-
8:00 -9:00
Rejestracja
9:00 -9:30Artur Wojtaszek i Paweł Zakielarz
Otwarcie konferencji
9:30 -10:00Aleksander Doba
Gość Specjalny
10:00 -10:30Przerwa kawowa
10:30 -12:30Adrian Jaroszyński
SEO Amazon
Sprawdzona w praktyce wiedza specjalistyczna i strategie zapewniające większy sukces na rynku. Zwiększ swoje przychody dzięki skutecznej strategii i cennej wiedzy na temat własnej mechaniki rynkowej. Dowiedz się, jak korzystać z obszernej puli danych, aby: - analizować rynek swojej konkurencji - znaleźć, rozwijać i zamieścić atrakcyjny wybór produktów - wygrywać i zatrzymywać klientów - reklamować swoje produkty
Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.
12:30 -13:15Lunch
13:15 -15:15Michael Hecker
PPC Amazon
Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.
15:15 -15:45Przerwa kawowa
15:45 -17:45Till Andernach - Thetideisturning.de
Ekspansja w USA
17:45 -20:45After party!
-
-
-
9:00 -9:45
Szymon Niestryjewski - SN Accounts
Kwestie prawno-podatkowe w UK
Ponad 67 milionów ludzi, z których aż 77% dokonuje zakupów przez internet sprawia, że coraz więcej osób planuje wejść na brytyjski rynek e-commerce. Zanim wykona się pierwszą transakcję warto poznać przepisy podatkowe, jakie dotyczą sprzedaży do UK. Czy i na jakich zasadach można sprzedawać swoje produkty do Wielkiej Brytanii? Kiedy należy zarejestrować się na VAT? Jakie są stawki tego podatku? I kiedy lepiej założyć działalność na Wyspach? Podczas prelekcji księgowi SN Accounts odpowiedzą na te i wiele innych pytań, które pomogą rozpocząć lub zwiększyć sprzedaż w UK.
9:45 -10:30Urszula Wiszowata
Rynki skandynawskie- dlaczego warto wziąć je pod uwagę w planie ekspansji zagranicznej
10:30 -11:15Anna Jędrzejczyk
Rynek niemiecki - specyfika rynku
Niemiecki klient jest podobny do klienta polskiego? W żadnym wypadku! Jego "inne" preferencje, przyzwyczajenia oraz postrzeganie świata będą miały wpływ na to, jaka oferta będzie dla niego atrakcyjna, a jaka będzie "podejrzana". Językowo-kulturowe uwarunkowania będą również wpływać na dobór haseł kluczowych w opisie towaru, design oraz sposób obsługi klienta. Na prelekcji będę mówić, jak Polak, który zna język niemiecki, może sprawdzić, czy jego towar będzie atrakcyjny na rynku niemieckim, i jak może on zbudować silne relacje z Niemcami w biznesie. A zatem: triki w komunikacji biznesowej z Niemcami z dużym naciskiem na sprzedaż w Amazonie!
11:15 -11:45Przerwa kawowa
11:45 -12:30Konrad Zach / OEX24.com
Potencjał globalnego eCommerce
11 listopada 2018 roku serwisy internetowe grupy Alibaba.com pobiły po raz pierwszy w historii rekord skali sprzedaży na rynku eCommerce. Podczas odbywającego się wówczas Dnia Singla zrealizowane zostało ponad 1 mld zamówień online, których wartość stanowi w przybliżeniu trzykrotność wartości polskiego rynku eCommerce. Podczas prezentacji postaram się udowodnić, że międzynarodowa ekspansja marek i serwisów internetowych to kluczowy element strategii rozwoju oraz budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej zarówno niewielkich firm jak i globalnych przedsiębiorstw.
12:30 -13:15Till Andernach - Thetideisturning.de
Specyfika sprzedaży w USA poprzez Amazon
Till pokaże Ci, jak w krótkim czasie rozwinąć swoją działalność e-commerce w Stanach Zjednoczonych, bez tworzenia podmiotu prawnego w USA, rejestracji podatków, rachunku bankowego w USA itd. W swojej prezentacji obejmie: Podmiot prawny i rachunek bankowy Podatki i podatek od sprzedaży Zgodność i odpowiedzialność za produkt Łańcuch dostaw i import Amazon.com Jeśli kiedykolwiek myślałeś o przyjęciu swoich produktów na największy, najszybciej rozwijający się i najłatwiej dostępny rynek e-commerce na świecie, weź udział w tej prezentacji, aby dowiedzieć się, jak rozwijać firmę i generować nowy strumień dochodów.
13:15 -14:00Paweł Zakielarz - GoGlobal24
Dostawa zamówień przewagą konkurencyjną w handlu międzynarodowym
14:00 -14:45Lunch
14:45 -15:30Michael Hecker - Quantifiedmarkets.de
Jak wyróżnić się od konkurencji na Amazon?
15:30 -16:15Franz Jordan - Sellics
Jak prowadzić udane kampanie reklamowe na Amazon?
16:15 -17:00Cyprian Iwuć / skarpetkowelove.pl
Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie?
https://skarpetkowelove.pl/pl/
17:00 -17:15Zamknięcie konferencji
-
9:00 -11:00
Damian Wiszowaty / Gonito
Praktyczne rozwiązania w przypadku blokad na Amazon
Warsztat praktyczny w maksymalnie 30-osobowej grupie.
11:00 -11:30Przerwa kawowa
11:30 -13:30Bernhard Rauscher
Rozwój własnej marki
Podczas warsztatów będziemy współpracować i interaktywnie nad własną marką. Każdy uczestnik powinien mieć konkretny wynik: własną wizję i wartości,.
Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.
13:30 -14:15Lunch
14:15 -16:15Michał Zwierz - Grand Brand
Budowanie marki produktu w e-commerce
Warsztaty szkoleniowe w maksymalnie 30-osobowej grupie.
16:15 -17:00Irene Castellón - Händlerbund
Obecny rozwój i trendy w handlu elektronicznym w UE
Prezentacja trendów, statystyk i rozwoju w e-commerce. Ze względu na stale zmieniający się charakter e-commerce ważne jest, aby być na bieżąco.
17:00 -17:15Zakończenie konferencji
-