Relacja 2021

Byli z nami

Prelegenci

Adrian Jaroszyński

Adrian Jaroszyński

Konsultant, trener, prelegent, czołowy europejski ekspert Amazon

Agnieszka Kurzawa

Agnieszka Kurzawa

Export department coordinator w MOTOS

Arkadiusz Kawa

Arkadiusz Kawa

dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania, profesor Wyższej Szkoły Logistyki

Ben Jones

Ben Jones

Założyciel Fulfillment Group Limited

Danny McMillan

Danny McMillan

Współzałożyciel DATAbrill

Dorota Woźniczka

Dorota Woźniczka

Starszy specjalista w Tigers

Erwin Naaktgeboren

Erwin Naaktgeboren

Manager partnerships European CBT markets EBAY

Joanna Janoszek

Joanna Janoszek

Krajowy i europejski rzecznik patentowy w JWP

Karolina Maj

Karolina Maj

MBA, Konsultant ds. marketingu internetowego
Doradca w programie Firmy Jutra

Katarzyna Wojtczak

Katarzyna Wojtczak

Cozydots

Marcin Paszko

Marcin Paszko

Doradca przy wprowadzaniu nowych produktów i firm na rynek hiszpański

Marek Gwóźdź

Marek Gwóźdź

FB Ads Specialist DIGITALK

Marta Bruske

Marta Bruske

Sales Manager AMAZON

Mathieu Paulien-Iribarren

Mathieu Paulien-Iribarren

International Partnership Developer CDISCOUNT / OCTOPIA

Michał Toczyński

Michał Toczyński

Ekspert z kampanii reklamowych PPC na Amazon, eBay oraz CDiscount

Olga Pijanowska

Olga Pijanowska

Cross-Border E-Commerce & Sales Manager MakesYouLocal

Patryk Radomski

Patryk Radomski

Head of Project Management w Gonito

Paweł Fornalski

Paweł Fornalski

Założyciel i CEO IDoSell

Paweł Zakielarz

Paweł Zakielarz

Założyciel GoGlobal24

Adrian Jaroszyński

Adrian Jaroszyński

Kim jestem?

Konsultant, trener, prelegent, czołowy europejski ekspert Amazon

O czym będę mówił na E-wolucji?

Biznes Amazon po COVID-19 > Implikacje i wnioski dla sprzedawców z 18 miesięcznego okresu pandemii.

Niemal z dnia na dzień w zeszłym roku doszło do bezprecedensowego szoku konsumenckiego, który gwałtownie zmienił nawyki zakupowe.

Co może pozostać i co może oznaczać koniec pandemii dla handlu na rynku?

Podczas tej sesji przyjrzymy się bliżej wpływowi COVID-19 na rynki i przedstawimy spostrzeżenia, aby sprostać nowym wymaganiom konkurencyjnym.

Agnieszka Kurzawa

Agnieszka Kurzawa

Kim jestem?

Koordynator działu eksportu w motos.pl. Z wykształcenia magister filologii angielskiej oraz pasjonatka języków obcych oraz psychologii co wykorzystuję w codziennej pracy.

Od 5 lat dbam o relacje z klientami na rynkach zagranicznych, początkowo jako specjalista ds. obsługi klienta a obecnie jako koordynator działu.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Co wyróżnia klientów eBay na tle klientów z innych marketplace i co to oznacza dla sprzedawcy.

Jak zbudować i utrzymać reputację firmy wśród klientów. Jak wykorzystać zasady wpływu społecznego w pracy z wymagającym klientem.

Udzielę też praktycznych rad odnośnie najczęstszych błędów sprzedawców na eBay, jak ich unikać oraz jak rozwiązywać sytuacje sporne przy jednoczesnym minimalizowaniu strat.

Arkadiusz Kawa

Arkadiusz Kawa

Kim jestem?

Prof. Arkadiusz Kawa, dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania, profesor Wyższej Szkoły Logistyki. W latach 2009 do 2019 pracował w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, kolejno na stanowisku asystenta, adiunkta i profesora nadzwyczajnego. Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Jest autorem 3 książek, współredaktorem 2 monografii i prawie 300 publikacji popularyzatorskich oraz naukowych.

Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), Last Mile Experts, A.T. Kearney, KPMG, BCG, OEX E-business, Wish, CMT Advisory, 4Kraft, SMART Project, Merlin.pl, Digital24.pl, Pepco, Duda-Cars, SGB-Bank, Kompania Piwowarska (SABMiller), Horizon-Automation, NaviExpert PKS Poznań, Stomil, Autostrada Wielkopolska, CEG, KPS, Sheepla, GOAP, Urząd Miasta Poznania, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).

O czym będę mówił na E-wolucji?

Cross border e-commmerce - kupuję i sprzedaję zagranicą.

Cross border e-commmerce rozwija się znacznie szybciej niż cały e-commerce. Jest szansą dla polskich firm zagranicą, ale także konkurencją dla krajowego rynku. Wiąże się z tym wiele wyzwań, ale również korzyści. Ogromną rolę marketplace'y Im bardziej sprzedawcy zwracają uwagę na wartości dla klienta związane z cross border e-commmerce , tym ich klienci są bardziej zadowoleni, a tym samym bardziej lojalni, co z kolei wpływa pozytywnie na wyniki. To najważniejsze wnioski z przeprowadzonych badań, które będą przedstawione podczas prezentacji.

Ben Jones

Ben Jones

Kim jestem?

Założyciel Fulfillment Group Limited, Ben wywodzi się z międzynarodowego łańcucha dostaw i branży logistyki magazynowej. Doświadczenie we wspieraniu firm 3PL i marek w budowaniu rozwiązań e-commerce łączących operacje z integracyjną opartą na chmurze. +13 lat doświadczenia zawodowego w regionie Azji i Pacyfiku, obecnie mieszka w Wielkiej Brytanii.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Wspólne cechy i podejścia przyjęte przez marki w ich międzynarodowym rozwoju w e-commerce, koncentrujące się na:

  • Skoncentrowana strategia kanału i marketing
  • Wysoki stopień przyjęcia praktyk regionalnych/krajowych (operacyjnych i handlowych)
  • Silna strategia produktu
  • Integracja kanałów w jedną platformę lub ERP
  • Podejście krok po kroku (od regionalnego centrum do konfiguracji krajowej)
  • Silne partnerstwo z operatorem magazynu
Danny McMillan

Danny McMillan

Kim jestem?

Danny jest gospodarzem sesji Seller Sessions, największego podcastu dla zaawansowanych sprzedawców Amazon.

Znany na całym świecie mówca publiczny, Danny jest także współzałożycielem DATAbrill.

Współpracując z szanowanym ekspertem od algorytmów, dr Ellisem Whiteheadem, DATAbrill zarządza PPC i automatyzacją reklam dla największych marek Amazon.

Prowadzi również coroczną konferencję Seller Sessions Live, The Branded By Women Summit oraz SellerPoll; coroczne nagrody dla społeczności Amazon FBA.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Wszystko, co musisz wiedzieć o rankingu na Amazon z PPC

W tej sesji przedstawię przegląd A9 i jego działania w oparciu o dane naukowe z prac badawczych Amazona, obserwacje użytkowników końcowych i nasze własne dane. Jak pozycjonować się za pomocą Amazon PPC i kiedy nie szukać określonych słów kluczowych. Omówię również, dlaczego wyszukiwanie, znajdowanie, kupowanie działa, ale nie z powodów, dla których większość ludzi myśli, a także o sile GEO Ranking i jak to działa.

Dorota Woźniczka

Dorota Woźniczka

Kim jestem?

Starszy specjalista w Tigers. Zajmuje się kompleksowym wsparciem klienta, realizuje kampanie reklamowe i współprace influencerskie. Skończyła kierunek „Architektura i Urbanistyka” na Politechnice Świętokrzyskiej, a już w trakcie studiów zacząć swoją przygodę w świecie marketingu internetowego.

Początkowo pracowała po stronie klienta, jako grafik/fotograf oraz specjalista social media. Potem przeszła na stronę agencji i od kilku lat prowadzi klientów z branż beauty&lifestyle, FMCG, gastronomia, finanse.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Instagram dla biznesu - jak stworzyć społeczność i zmonetyzować działania.

Podczas wystąpienia dowiesz się, że ładne zdjęcia to nie wszystko. Dorota opowie o tym, jak prowadzić Instagram, aby rozwijał zaangażowaną społeczność i w efekcie skutecznie inicjował sprzedaż produktów.

Erwin Naaktgeboren

Erwin Naaktgeboren

Kim jestem?

W serwisie eBay odpowiadam za wszystkie relacje partnerskie i wprowadzanie nowych sprzedawców na wszystkich rynkach z wyjątkiem „big” 4.

W tej roli upewniam się, że wszyscy partnerzy są połączeni z eBay w najlepszy możliwy sposób, aby sprzedający mieli jak najlepsze wrażenia i najlepsze wyniki.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Ebay to dobrze znany rynek. Ale co robiliśmy w Polsce i innych krajach?

Na czym się skupiamy i jak możemy pomóc potencjalnym sprzedawcom odnieść sukces? Jak działa serwis eBay?

W tej sesji pokażemy Ci, jak możesz poprawić sprzedaż w serwisie eBay i jak eBay może Ci w tym pomóc.

  • Jakie narzędzia są dostępne dla naszych sprzedawców i jak z nich korzystać?
  • Jaka jest najlepsza praktyka umieszczania na liście swoich produktów?
  • Jak możesz konkurować z „lokalnymi” sprzedawcami na eBay.de, Ebay.co.uk
  • Jakie znaczenie ma wydajność konta? W jaki sposób najlepiej zająć się tymi tematami (Opóźniona wysyłka, Wady)
Joanna Janoszek

Joanna Janoszek

Kim jestem?

Jako dyrektor wrocławskiego biura JWP i rzecznik patentowy zajmuje się kompleksową współpracą z przedsiębiorcami i innymi podmiotami w zakresie ochrony własności intelektualnej. Specjalizuje się w badaniach zdolności rejestracyjnej znaków towarowych oraz w prowadzeniu postępowań zgłoszeniowych znaków towarowych i wzorów przemysłowych w trybie krajowym, europejskim (EUIPO) i międzynarodowym (WIPO). Doradza firmom w zakresie budowania i zarządzania portfolio oznaczeń. Ponadto prowadzi postępowania sporne, a także przygotowuje opinie prawne dotyczące praw własności przemysłowej oraz czynów nieuczciwej konkurencji. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z wieloma sektorami na rynku, w tym farmaceutycznym, chemicznym i FMCG. Wielokrotnie z powodzeniem prowadziła szkolenia dla przedsiębiorców, naukowców oraz studentów.

O czym będę mówił na E-wolucji?

„E-trademarks” – czyli dlaczego warto chronić znaki towarowego używane w Internecie (i nie tylko)

W trakcie wystąpienia zostaną przedstawione podstawowe informacje dotyczące budowania strategii ochrony znaków towarowych. Prelegentka jako doświadczony rzecznik patentowy omówi m.in. dlaczego warto przeprowadzać badania znaków towarowych, jakie są ich rodzaje, a następnie na co należy zwracać uwagę przy ubieganiu się o ochronę znaku towarowego. Dodatkowo zostaną zasygnalizowane w tym kontekście kwestie związane z funkcjonowaniem znaków towarowych w Internecie (np. ich używanie w domenach internetowych lub w systemie reklamowym Google Ads). Wykład będzie miał charakter praktyczny, a jego celem będzie przekazanie uczestnikom maksimum informacji, które są niezbędne dla pełnego wykorzystania potencjału, jaki gwarantuje prawo z rejestracji znaku towarowego.

Karolina Maj

Karolina Maj

Kim jestem?

Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Szkolenie dla firm, które są na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków lub już prowadzą sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcą robić to jeszcze bardziej skuteczniej. Każdy uczestnik dzięki udziale w warsztatach zdobędzie wiedzę o tym w jaki sposób wykorzystać dostępne w internecie narzędzia do wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki.

Biorąc udział w zajęciach dowiesz się:

  • jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalnych rynki docelowe,
  • w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych,
  • jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach

W trakcie spotkania eksperci z Firm Jutra skoncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają poznać potencjał rynku zagranicznego, w tym m. in.- Market Finder- Grow My Store- Google Trends.

Katarzyna Wojtczak

Katarzyna Wojtczak

Kim jestem?

Wieloletnie doświadczenie nauczyło mnie indywidualnego podejścia do wyzwań w firmie. Doradzam wielu firmom, jak pozyskiwać klientów poza ich krajem. Odważne decyzje przynoszą sukces. Wiara w to, co robisz, to połowa sukcesu, uczciwość, druga połowa.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Globalizacja sprzedaży na przykładzie COZYDOTS

Na podstawie historii rozwoju COZYDOTS na rynkach zagranicznych poznasz jak przygotować swój produkt do ekspansji zagranicznej, jakie są główne składniki sukcesu oraz w jakiś sposób uchronić się przed błędami. Otrzymasz informację na temat optymalnego wyboru kanały sprzedaży, wyboru odpowiedniego rynku zagranicznego a także jak dopasować produkt na dany rynek zagraniczny.

Marcin Paszko

Marcin Paszko

Kim jestem?

Mieszka w Madrycie od 14 lat. Przez wiele lat pracował w międzynarodowym dziale HR w hiszpańskiej firmie petrochemicznej (Repsol). Od kilku lat zajmuje się doradztwem przy wprowadzaniu nowych produktów i firm na rynek hiszpański i specjalizuje się w Digital Marketing, Social Media i E-commerce.

Lubi spędzać czas aktywnie, miłośnik gór i podróży do Azji, zwłaszcza Chin. Polski, Angielski, Hiszpański i trochę Chiński, to języki, w których porozumiewam się na co dzień.

Entuzjasta trendów oraz wszelkich transformacji cyfrowych w biznesie.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Podczas prezentacji zostanie przeanalizowany e-commerce w Hiszpanii, szczególnie zwrócimy uwagę na jego rozwój podczas pandemii, jakie były jego przyczyny, skutki oraz dobre strony. Również opiszę preferencje klientów w Hiszpanii oraz na co szczególnie należy zwrócić uwagę.

Dodatkowo przedstawi obecnych liderów e/commerce w Hiszpanii (np. Amazon, El Corte Ingles) oraz poszukamy alternatywnych kanałów sprzedaży.

Na koniec skupimy się na trendach w branży e-commerce oraz przejdziemy przez kilka przykładów polskich firm, które z sukcesem wkradły się na rynek hiszpański.

Marek Gwóźdź

Marek Gwóźdź

Kim jestem?

Marek najlepszych marek. FB Ads Specialist, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomoże. Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały. Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Czy Facebook pozwala na sprzedaż produktów z trudnej branży na rynkach zagranicznych?

Pokażę Ci na przykładach, jak wdrożyć działania sprzedażowe na Facebooku, które sprawdzą się zarówno w małej, jak i w dużej firmie obsługującej wysyłkę do 8 krajów Europy.

Marta Bruske

Marta Bruske

Kim jestem?

Jako Sales Manager w Amazon zajmuję się rozwojem polskiego Marketplace, współpracą z polskimi sprzedawcami aktywnymi w europejskich serwisach Amazon oraz wdrażaniem i rozwojem strategicznych partnerów sprzedaży na amazon.pl.

Ekspert i praktyk w zakresie rozwoju biznesu oraz e-commerce. Od ponad 12 lat zajmuję się zarządzaniem organizacjami i ich rozwojem, w tym m.in ekspansją międzynarodową, projektami optymalizacyjnymi czy wdrożeniami technicznymi. Największą przyjemność sprawia mi sprawne przekładanie złożonych pomysłów i strategii na codzienną praktykę.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Prelekcja dla firm, które zastanawiają się, jak zacząć sprzedawać w europejskich serwisach Amazon. Od kiedy Amazon otworzył polskojęzyczny serwis Amazon.pl w marcu 2021 sprzedaż w europejskich serwisach – ze szczególnym uwzględnieniem Niemiec – okazuje się dużo prostsza. Czy to jest jeszcze „cross-border”?

Biorąc udział w prelekcji dowiesz się:

  • Które z narzędzi oferowanych przez Amazon są szczególnie przydatne dla polskich sprzedawców planujących sprzedaż na Amazon.de
  • Dlaczego warto sprzedawać na Amazon.de i Amazon.pl jedocześnie
  • Ile rzeczywiście kosztuje sprzedaż w modelu FBA – Fulfilment by Amazon
  • Co się zmieniło dla polskich sprzedawców od momentu otwarcia serwisu Amazon.pl
  • Jak zadbać o swoją markę na Amazon
Mathieu Paulien-Iribarren

Mathieu Paulien-Iribarren

Kim jestem?

Współpracując ściśle z partnerami i sprzedawcami na całym świecie, Mathieu zna tajniki firm e-commerce i wyzwania, przed którymi stoją.

Jest ekspertem w dziedzinie Cdiscount i francuskiego rynku e-commerce, pomaga firmom zintegrować i zmaksymalizować ich potencjał sprzedażowy z rynkiem Cdiscount.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Tematyka prezentacji:

  • Rynek francuski
  • Cdiscount: francuski lider e-commerce
  • Najlepiej sprzedające się kategorie i nowe możliwości
  • 4 klucze sukcesu na Cdiscount i na rynku francuskim
  • Jak rozpocząć sprzedaż w Cdiscount
Michał Toczyński

Michał Toczyński

Kim jestem?

Ekspert w zakresie marketingu na platformach sprzedażowych takich jak Amazon, eBay czy CDiscount. Z narzędziami marketingowymi na tych platformach związany praktycznie od początku ich istnienia.

Współzałożyciel agencji Profitcrew, w której zarządza budżetami reklamowymi klientów o łącznej wartości ponad 5 milionów złotych rocznie. Prowadzi oraz koordynuje działania marketingowe dla kilkudziesięciu marek, których łączna sprzedaż produktów na marketplace'ach, na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, przekroczyła 110 milionów złotych.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Jak usprawnić swoje działania marketingowe na Amazonie?

Analiza najczęściej popełnianych błędów, nieodpowiednich założeń oraz źle dobranych strategii marketingowych. Co robić, a czego się wystrzegać, aby generować sprzedaż i uniknąć marnotrawienia budżetu oraz najcenniejszego z zasobów - czasu.

Nikła sprzedaż? Brak zasięgów? Zbyt wysokie koszty? Po wypromowaniu ponad 200 bestsellerów na Amazon w kilkudziesięciu kategoriach, wiem, które kwestie marketingowe mogą sprawiać największe problemy. Podczas konsultacji indywidualnych dokładnie omówimy Twoje dotychczasowe działania marketingowe na Amazon i zidentyfikujemy obszary do poprawy, a jeśli dopiero planujesz rozpocząć reklamowanie swoich produktów - położymy pod to solidne fundamenty: udzielę Ci odpowiednich wskazówek, wyznaczymy sobie konkretne cele i dobierzemy odpowiednią dla Twojej marki strategię, a wszystko po to, aby Twój marketing był maksymalnie efektywny.

Olga Pijanowska

Olga Pijanowska

Kim jestem?

Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwerystecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest również absolwestką Uniwerystetu La Coruña w Hiszpanii. W różnych częściach tego kraju mieszkała przez 9 lat, zdobywając doświadczenie w marketingu oraz turystyce. Po powrocie do Polski związała się z branżą e-commerce.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?

Ekspansja międzynarodowa to rozwiązanie, które może znacząco przyspieszyć rozwój firmy, należy się do niej jednak dobrze przygotować. Podczas prelekcji odpowiem na najważniejsze pytania: Na co należy zwrócić uwagę? Jakie kroki powinno się podjąć w celu ekspansji na nowe rynki? Jak się do tego przygotować? Jakie są podstawowe różnice i zależności pomiędzy najpopularniejszymi kierunkami ekspansji e-commerce? Jak ważne jest dostosowanie do lokalnych warunków sprzedażowych, kultury oraz upodobań kupujących? Oraz co zrobić aby zwiększyć ich zaufanie?

Patryk Radomski

Patryk Radomski

Kim jestem?

Head of Project Management w Gonito - ekspert e-commerce z 14-letnim doświadczeniem w branży. Sprawnie działa w obszarach krajowej i zagranicznej sprzedaży internetowej B2B i B2C.

Specjalizuje się we wdrażaniu i realizacji długoterminowych planów sprzedażowych na rynkach Europy Zachodniej.

O czym będę mówił na E-wolucji?

"Jak wykorzystać synergię modeli B2B i B2C w serwisie Amazon?"

Z definicji synergia to współdziałanie różnych czynników, którego efekt jest większy niż suma poszczególnych oddzielnych działań. Czy efekt synergii występuje w sprzedaży online?

O tym jak go znaleźć i dobrze wykorzystać opowie Patryk Radomski, doświadczony e-commerce manager, a posłuży mu success story jednego z Partnerów Gonito.

Paweł Fornalski

Paweł Fornalski

Kim jestem?

Aktywnie kształtuje polski ecommerce od 20 lat. Zawodowo jest założycielem i prezesem IAI, które od 2000 roku dostarcza najstarszą i największą platformę w SaaS o nazwie IdoSell (www.idosell.com). Dzięki swobodzie konfiguracji i wyglądu, skalowalności i bezpieczeństwu i świetnemu stosunku ceny do jakości i możliwości, korzysta z niego 6500 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, generując rocznie łączne obroty ponad 12,5 miliarda zł. Od listopada 2013r. działa także w branży rezerwacji, rewolucjonizując branże hospitality z zupełnie nowy projektem IdoBooking.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Podczas prezentacji będzie dużo mowy o sprzedaży cross-border z Polski do EU. Co trzeba przygotować w sklepie internetowym, na co postawić i jak się do procesu przygotować od strony technicznej. Paweł poruszy temat tłumaczeń, VAT, walut, kurierów, SEO, cen, Google marketplaces i mnóstwo drobiazgów które trzeba zgrać aby finalnie odnieść sukces w modelu cross-border.

Paweł Zakielarz

Paweł Zakielarz

Kim jestem?

  1. Wczesne lata: Z małego miasteczka w Polsce od najmłodszych lat wiedział, że logistyka to jego jedyna droga na przyszłość.

  2. Tło:
    • 8 lat silnego doświadczenia zawodowego w pracy dla dużej firmy logistycznej w USA,
    • MBA jednej z najlepszych amerykańskich uczelni w logistyce,
    • współpracował z największymi klientami jak Mars, Amazon, Costco, Walmart
    • korzystając z doświadczeń z przeszłości po powrocie do Polski otworzył swoją firmę logistyczną mając tylko jeden cel – innowacyjność, szybkość w dostawach, wysoki poziom Obsługi Klienta

  3. Ogólne podejście:

    Na każdym kroku wprowadza innowacje i szuka lepszych sposobów działania, zawsze otwarty na informacje zwrotne w celu dalszej poprawy.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Brexit drastycznie odmienił sprzedaż online do UK.

W trakcie prezentacji skupię się na:

  • Pomijanych przez eksporterach kwestiach dotyczących odprawy w Polsce oraz UK
  • Jak sprawnie przeprowadzić odprawę celną do UK?
  • Jak można wykorzystać ułatwienia w przepisach celnych w ehandlu do UK?
  • Jakie korzystne skutki przyniósł Brexit?
  • Jakie są konieczne dokumenty dla organów skarbowych w Polsce?
  • Czym różni się sprzedaż na Facebooku od sprzedaży na Amazon/Ebay do UK?
  • W jakiś sposób obsłużyć zwrot w UK przez sklep z Polski ?
  • Uwagi i sugestie wynikające z dotychczasowych polskich i brytyjskich kontroli celnych.

Grafik wydarzenia

Agenda

  • 9:00 - 
    9:30
    Przywitanie, przedstawienie przedstawicieli stoisk handlowych

    Cyprian Iwuć - Prowadzący

    Przywitanie, przedstawienie przedstawicieli stoisk handlowych

    9:30 - 
    10:00
    Cross border e-commmerce - kupuję i sprzedaję zagranicą.

    Arkadiusz Kawa - Instytut Logistyki i Magazynowania

    Cross border e-commmerce - kupuję i sprzedaję zagranicą.

    10:00 - 
    10:30
    „E-trademarks” – czyli dlaczego warto chronić znaki towarowego używane w Internecie (i nie tylko)

    Joanna Janoszek - JWP Rzecznicy Patentowi Dorota Rzążewska

    „E-trademarks” – czyli dlaczego warto chronić znaki towarowego używane w Internecie (i nie tylko)

    10:30 - 
    11:00
    Co wyróżnia klientów eBay na tle klientów z innych marketplace i co to oznacza dla sprzedawcy

    Agnieszka Kurzawa - Motos.pl

    Co wyróżnia klientów eBay na tle klientów z innych marketplace i co to oznacza dla sprzedawcy

    11:00 - 
    12:00

    Przerwa kawowa

    Przerwa kawowa oraz rozmowy z wystawcami

    12:00 - 
    12:30
    Sytuacja po Brexit - jak teraz wyślesz paczki do UK?

    Pawe Zakielarz - GoGlobal24

    Sytuacja po Brexit - jak teraz wyślesz paczki do UK?

    12:30 - 
    13:00
    Jak odnieść sukces na Cdiscount we Francji?

    Mathieu Paulien-Iribarren - Cdiscount / Octopia

    Jak odnieść sukces na Cdiscount we Francji?

    13:00 - 
    14:30

    Lunch

    Przerwa na lunch oraz rozmowy z wystawcami

    14:30 - 
    15:00
    Jak przygotować sklep internetowy do sprzedaży cross-border i jak się do procesu przygotować od strony technicznej.

    Pawel Fornalski - IAI / IdoSell.com

    Jak przygotować sklep internetowy do sprzedaży cross-border i jak się do procesu przygotować od strony technicznej.

    15:00 - 
    15:30
    Instagram dla biznesu - jak stworzyć społeczność i zmonetyzować działania.

    Dorota Woźniczka - Tigers

    Instagram dla biznesu - jak stworzyć społeczność i zmonetyzować działania.

    15:30 - 
    16:00
    Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz sprzedawać w Hiszpanii?

    Marcin Paszko - Konsultant na rynek hiszpański

    Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz sprzedawać w Hiszpanii?

    16:00 - 
    16:30

    Przerwa kawowa

    16:30 - 
    17:00
    Jak usprawnić swoje działania marketingowe na Amazonie?

    Michał Toczyński - Profit Crew

    Jak usprawnić swoje działania marketingowe na Amazonie?

    17:00 - 
    17:30
    Jak wykorzystać synergię modeli B2B i B2C w serwisie Amazon?

    Patryk Radomski - Gonito

    Jak wykorzystać synergię modeli B2B i B2C w serwisie Amazon?

    17:30 - 
    18:00
    Wspólne cechy i podejścia przyjęte przez marki w ich międzynarodowym rozwoju w e-commerce

    Ben Jones - Fulfillment Group Limited

    Wspólne cechy i podejścia przyjęte przez marki w ich międzynarodowym rozwoju w e-commerce

    18:00 - 
    After party

    After party

  • 9:00 - 
    9:30
    Wszystko, co musisz wiedzieć o rankingu na Amazon z PPC

    Danny McMillan - DATAbrill Agency

    Wszystko, co musisz wiedzieć o rankingu na Amazon z PPC

    9:30 - 
    10:00
    Biznes Amazon po COVID-19 > Implikacje i wnioski dla sprzedawców z 18 miesięcznego okresu pandemii.

    Adrian Jaroszynski - Jaroszynski Marketplace Strategies

    Biznes Amazon po COVID-19 > Implikacje i wnioski dla sprzedawców z 18 miesięcznego okresu pandemii.

    10:00 - 
    10:30

    Przerwa kawowa

    Przerwa kawowa oraz rozmowy z wystawcami

    10:30 - 
    11:30
    Szkolenie dla firm, które są na początku swojej drogi lub już prowadzą sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcą robić to jeszcze bardziej skuteczniej.

    Karolina Maj - Firmy Jutra

    Szkolenie dla firm, które są na początku swojej drogi lub już prowadzą sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcą robić to jeszcze bardziej skuteczniej.

    11:30 - 
    12:00
    Globalizacja sprzedaży cross-border na przykładzie case study

    Katarzyna Wojtczak

    Globalizacja sprzedaży cross-border na przykładzie case study

    12:00 - 
    13:00

    Lunch

    Przerwa na lunch oraz rozmowy z wystawcami

    13:00 - 
    13:30
    Czy Facebook pozwala na sprzedaż produktów z trudnej branży na rynkach zagranicznych?

    Marek Gwóźdź - Digitalk

    Czy Facebook pozwala na sprzedaż produktów z trudnej branży na rynkach zagranicznych?

    13:30 - 
    14:00
    Jak zacząć sprzedawać w europejskich serwisach Amazon?

    Marta Bruske - Amazon

    Jak zacząć sprzedawać w europejskich serwisach Amazon?

    14:00 - 
    14:30

    Przerwa kawowa

    Przerwa kawowa oraz rozmowy z wystawcami

    14:30 - 
    15:00
    Dowiedz się jak skutecznie walczyć z konkurencją na Ebay

    Naaktgeboren Erwin - Ebay

    Dowiedz się jak skutecznie walczyć z konkurencją na Ebay

    15:00 - 
    15:30
    Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?

    Olga Pijanowska - Makesyoulocal

    Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?

    15:30 - 
    16:00
    Sprzedaż zagraniczna na podstawie historii wieloletniego sprzedawcy, niekwestiowanego eksperta w Polsce, który odniósł sukces biznesowy na Amazon

    Cyprian Iwuc - Rainbow Socks

    Sprzedaż zagraniczna na podstawie historii wieloletniego sprzedawcy, niekwestiowanego eksperta w Polsce, który odniósł sukces biznesowy na Amazon

0