Agenda i prelegenci

Prelegenci

Zgromadzeni przez nas prelegenci to prawdziwi eksperci w swoim fachu!
Możecie być pewni, że w przystępny sposób podzielą się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Zajrzyjcie koniecznie do naszej Bazy Wiedzy, gdzie część z nich udostępniła dla Was artykuły.

Naval Polska

Naval Polska

Były żołnierz jednostki

GROM

Wojciech Bijan

Wojciech Bijan

Business Development Manager

Global24

Dariusz Kowalczyk

Dariusz Kowalczyk

Prezes Zarządu

GiA Trust

Krzysztof Semp
Kup sesję 1:1

Krzysztof Semp

CEO

ProfitCrew

Lech Biernat

Lech Biernat

CEO

Olza Logistics

Ronny Marx
Kup sesję 1:1

Ronny Marx

Managing Director

intomarkets Amazon Agentur

Patryk Radomski

Patryk Radomski

Head of Project Management

Gonito

Aleksander Melech

Aleksander Melech

CEO

Ask Me

Łukasz Krupa

Łukasz Krupa

Indirect Sales Channel Manager

Nowy Styl

Wojciech Radziwon

Wojciech Radziwon

Marketing & e-Commerce Director

R-GOL

Jana Krekic
Kup sesję 1:1

Jana Krekic

CEO

YLT Translations

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

Co-Founder

zaufane.pl

Agnieszka Kapusta

Agnieszka Kapusta

Doradca Google

Firmy Jutra

Naval Polska

Naval Polska

Kim jestem?

Jestem byłym żołnierzem Jednostki Wojskowej GROM. Przez czternaście lat służyłem jako operator w zespole bojowym. Sporą część tego czasu spędziłem na misjach zagranicznych biorąc udział w działaniach bojowych na wodach Zatoki Perskiej, Iraku i w Afganistanie. Zanim przeszedłem selekcję do GROM-u, byłem żołnierzem 1 Pułku Specjalnego, służyłem w Libanie w misji pokojowej ONZ. Za swoją służbę byłem wielokrotnie odznaczany, w tym najwyższymi odznaczeniami wojskowymi, jakie można otrzymać w Polsce za czyny bojowe poza granicami kraju m.in. Krzyżem Kawalerskim Orderu Krzyża Wojskowego, przyznawanym wybitnie zasłużonym w bojach i Krzyżem Komandorskim Orderu Krzyża Wojskowego, przyznawanym za czyn wybitnego męstwa połączony z narażeniem życia, a także Złotą Odznakę GROM-u, która dla żołnierzy JW GROM jest najwyższym zaszczytem. Oprócz prowadzenia firmy Naval Polska, zajmuję się również innymi ciekawymi projektami. W 2012 byłem jednym z konsultantów gry komputerowej Medal of Honor: Warfighter, w której gracze mogą wcielić się w rolę GROM-owca. Jestem autorem książek “Przetrwać Belize”, “Ostatnich gryzą psy”, “Zatoka”, “Camp Pozzi”, „Chłopaki z Marsa”, „Ekstremalny poradnik treningowy”, „Strzelnica Navala” i „Świat na celowniku”. Wystąpiłem też w roli prowadzącego program „Ekspedycja – odkrywcy drugiej natury” wyprodukowanego dla stacji Discovery Channel Polska oraz autorski program “Strzelnica Navala” w POLSAT Sport. Swoją wiedzą i doświadczeniem staram się wspierać instytucje charytatywne i pozarządowe, m.in. Polską Akcję Humanitarną (PAH), Fundację „Akademia Sportu”, a także służby mundurowe. Jestem wolontariuszem Muzeum Powstania Warszawskiego, uczestniczę też w ekstremalnych biegach z przeszkodami, takich jak Runmageddon, oraz ultradługich biegach przekraczających dystans 100 kilometrów. Jestem również wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie.

O czym będę mówił na E-wolucji?

  • Budowanie marki GROM

  • Selekcja czyli HR - pozyskanie odpowiednich osób do zespołu

  • Podstawa szkolenia to zmiana mentalna (nic się nam w GROMie nie udaje - robimy to co potrafimy, a w naszej profesji nie może być przypadku)

  • Szkolenie jako inwestycja w człowieka

  • Nie po to nas się szkoli by nam mówić jak mamy wykonywać swoje zadania (wyrównywanie kwalifikacji :szeregowych" żołnierzy z kadrą dowódczą czyli, podnoszenie kwalifikacji pracowników do menedżerów

  • Lepiej się walczy za przyjaciela niż dowódcę / atmosfera pracy

Wojciech Bijan

Wojciech Bijan

Kim jestem?

Sport jest od zawsze nieodłączną częścią mojego życia – jestem ex-profesjonalnym zawodnikiem Piłki Nożnej, a swoje nawyki i doświadczenie z powodzeniem przekładam obecnie na sferę biznesową i prywatną. Karierę zawodową rozpocząłem jako manager w Kolegium Karkonoskie w Jelenie Górze koordynując działania administracyjne i finansowe. Później w MKS Lubin S.A. realizowałem się jako główny specjalista rozwoju firmy. Następnie te doświadczenia wykorzystałem w niemieckiej firmie Faubel Group Niemcy, gdzie przez 5 lat odpowiadałem za komunikację LOGISTYCZNĄ, JAKOŚĆ wykonywanej usługi i EKSPORT.

W Global24 jako Business Development Manager moja misją jest ROZWÓJ firmy i dopasowywanie ROZWIĄZAŃ LOGISTYCZNCH dla Partnerów zajmujących się sprzedażą internetową, szczególnie w Wielkiej Brytanii i Niemczech.

O czym będę mówił na E-wolucji?

W Global24 bardzo szybko znaleźliśmy ROZWIĄZANIE dla naszych Partnerów w kontekście wysyłek i zwrotów do Wielkiej Brytanii po BREXIT. Stąd na E-wolucji pokażemy Ci co się zmieniło po tym wydarzeniu, jakie dokumenty są Ci potrzebne aby wysłać bądź zwrócić paczkę czy też jak to jest w praktyce z tym podatkiem VAT. Nie ominiemy oczywiście gorącego tematu, jakim jest 135 GBP. Zapraszamy więc Ciebie do posłuchania praktycznych wskazówek, dzięki którym zyskasz Ty i Twój sklep internetowy

Dariusz Kowalczyk

Dariusz Kowalczyk

Kim jestem?

Niemiecki doradca podatkowy (Steuerberater), polski doradca podatkowy (numer wpisu 11845), niemiecki biegły rewident (Wirtschaftsprüfer), niemiecki specjalista do spraw restrukturyzacji i upadłości oraz niemiecki specjalista do spraw międzynarodowego prawa podatkowego

O czym będę mówił na E-wolucji?

W pierwszej części wystąpienia przedstawimy jak obecnie wygląda rozliczenie VAT z tytułu wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość. Przede wszystkim wyjaśnimy na czym polega procedura OSS, kiedy warto z niej skorzystać oraz czy procedura ta ma zastosowanie również do sprzedaży towarów wysyłanych z magazynów zlokalizowanych w innych krajach.

W drugiej części omówimy jedną z najpopularniejszych form prowadzenia działalności gospodarczej na rynku niemieckim – spółkę GmbH i jej mniejszą wersję spółkę UG. Założenie spółki kapitałowej w Niemczech jest ciekawym rozwiązaniem dla przedsiębiorców chcących działać na terenie Niemiec na większą skalę jak również dla podmiotów które planują sprzedaż za pośrednictwem platform niedostępnych obecnie na rynku polskim.

Krzysztof Semp

Krzysztof Semp

Umówmy się na 1:1 konsultację

199,00  244,77  brutto

  • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
  • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
  • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
  • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
  • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

Kim jestem?

CEO Profitcrew | Doradca ds. e-commerce. Od początku kariery zawodowej związany ze sprzedażą. Od 2014 roku zajmuje się tematyką e-commerce. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w Sellbee SA aż do dyrektora e-commerce. Odpowiadał za pozyskiwanie nowych produktów do sprzedaży, strategie sprzedażowe, strategie marketingowe, maksymalizację konwersji, a nawet za procesy logistyczne cross-border. Jako doradca pomaga wielu firmom e-commerce w rozwoju biznesów. Dzisiaj twórca i CEO Profitcrew – agencji marketplace skupionej na wynikach sprzedażowych swoich klientów. W 2021 roku stali klienci Profitcrew uzyskali ponad 200 mln PLN przychodu.

Współpracował z markami takimi jak: Carpeto, Fakro, iSprzęt, Konsimo, MKS Meble, Murrano czy PESport.

O czym będę mówił na E-wolucji?

„Każdy szermierz dupa kiedy wrogów kupa” – Cytat z Wiedźmina Andrzeja Sapkowskiego, pasuje idealnie do obecnej sytuacji sprzedaży na największych marketplace’ach. Ciągły wyścig i walka z konkurencją często zabija biznes sprzedażowy, gdyż całą energię i zasoby tracimy właśnie na utrzymanie tego co jest, a nie skupiamy się na rozwoju. Rozwiązaniem problemu może być strategia mutli/omnichannelowa – czyli sprzedaż poprzez różne kanały (od sprzedaży stacjonarnej, przez B2B, kanały społecznościowe, aż po marketplace’y – także te niszowe). W mojej prelekcji postaram się przedstawić praktyczne case’study z tego ostatniego obszaru strategii omnichannel.
Lech Biernat

Lech Biernat

Kim jestem?

Od 2014 roku w firmie Olza Logistic pomagam z ekspansją polskich sklepów internetowych w temacie sprzedaży i doręczenia paczek za granicę do krajów CEE. Z chęcią podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniami oraz postaram się jasnymi argumentami przekonać Cię, że warto.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Jakie pierwsze kroki trzeba podjąć, żeby rozpocząć sprzedaż na lokalnym rynku, sprostać standardom i trendom? Jak bezproblemowo doręczać paczki na te rynki z Polski?

Zapraszamy do posłuchania praktycznych wskazówek wynikających z codziennej współpracy firmy logistycznej ze sklepami internetowymi, które nie wahały się rzucić w wir ekspansji na te ciekawe i rozwojowe rynki europejskie.

Ronny Marx

Ronny Marx

Umówmy się na 1:1 konsultację

199,00  244,77  brutto

  • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
  • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
  • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
  • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
  • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

Kim jestem?

Ronny Marx is founder of the Amazon agency ‘intomarkets’ and organizer as well as moderator of the biggest German marketplace conference ‘merchantday’. These days he attends nearly every important conference as keynote speaker in the German market. He worked in the e-commerce field for over 12 years in several positions such as art director, senior marketing consultant, team lead and startup founder. Ronny was one of the first ‘pioneers’ who significantly influenced the professional Amazon and private label business in Germany. Furthermore, he wrote one of the first German books about Amazon Marketing (title “Amazon SEO Code”) and published the first German speaking video learning course about Amazon SEO in 2015. With his agency in Hamburg, which consists of 30 employees, he primarily supports and advises large sellers and vendors in Germany and Europe on how they can improve their own brand presentation and sustainably increase sales with targeted marketing and effective product optimization.

O czym będę mówił na E-wolucji?

We’ll have in look into all different angels when it comes to Amazon Ads: Where is the difference between Sponsored Ads and DSP / Programmatic ads, and where do the different placements overlap? How to combine keyword-based and audience-based ads on and off Amazon best? Which budget allocation should a seller or vendor expect? Finally, we’ll look into the brand new Amazon Marketing Cloud, and what an advertiser can learn from that data.

Patryk Radomski

Patryk Radomski

Kim jestem?

Ekspert e-commerce z 15-letnim doświadczeniem w branży. Sprawnie porusza się w obszarach krajowej jak i zagranicznej sprzedaży online B2B i B2C. Specjalizuje się we wdrażaniu i realizacji długoterminowych planów sprzedaży na rynkach zachodnioeuropejskich.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Znacząca większość sprzedawców z Polski rozpoczyna ekspansję na rynki zagraniczne od rynku niemieckiego. Dzieje się tak przede wszystkim ze względu na położenie geograficzne. Co jednak z pozostałymi krajami europejskimi?

Jaki rynek wybrać jako kolejny kierunek rozwoju? Czy Włochy to na pewno dobry wybór? Jak najbardziej! Serdecznie zapraszam na prelekcję, podczas której opowiem o charakterystyce tego rynku i silnym potencjale Amazon.it na podstawie case studies jednego z klientów Gonito. Do zobaczenia!

Aleksander Melech

Aleksander Melech

Kim jestem?

Od prawie 10 lat jestem związany z e-commerce- wykorzystując szerokie doświadczenie z wielu płaszczyzn sprzedaży internetowej postanowiłem stworzyć własną firmę, która wesprze sprzedawców w ich przygodzie z handlem w sieci. Zajmujemy się automatyzacją procesów, audytami obecnych procedur, wsparciem konsultacyjnym i wdrażaniem projektów od A do Z, aby ułatwiać wszystko - od wystawienia oferty po nadanie przesyłki. Wspieramy również uruchomienie sprzedaży na platformach marketplace (np. eBay, Amazon) w Polsce oraz za granicą.

Jeśli planujesz zmiany, zwiększenie wolumenu sprzedaży lub chcesz wprowadzić narzędzia optymalizujące czas pracy i koszty - zapraszam!

O czym będę mówił na E-wolucji?

Realizacja zleceń, które docierają do kupujących na całym świecie to wyzwanie. Poza opanowaną logistyką wymaga również sprawnego działania w innych obszarach firmy. Opowiem w szczególności o procesie związanym z udokumentowaniem sprzedaży oraz pakowaniu przesyłek, w optymalny sposób, który zaoszczędzi czas i pieniądze.

Łukasz Krupa

Łukasz Krupa

Kim jestem?

Rocznik 1982, studiował Informatykę w technologii materiałów na Akademii Górniczo Hutniczej oraz psychologię w zarządzaniu na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Od początku kariery związany ze sprzedażą, ze szczególnym uwzględnieniem sieci partnerskich. Związany z branżą IT / Telco oraz z branżą mebli biurowych. W LATACH 2005 - 2005 odpowiedzialny za sprzedaż między innymi w Telekomunikacji Polskiej S.A.; Exatel S.A.; Telefonia Dialog S.A.; Oxycom S.A. Od roku 2015 prowadzi kanał sprzedaży dealerskiej oraz modern retail w NowyStyl sp. z o.o., europejskiego lidera w branży mebli biurowych.

O czym będę mówił na E-wolucji?

    • Historia marki Nowy Styl
    • Opis wejścia na rynek Ukraiński i wschodni na przełomie lat 90 i 00
    • Akwizycje na rynku niemieckim
    • Akwizycje na rynku szwajcarskim
    • Akwizycje na rynku francuskim
    • Specyfika rynku niemieckiego, szwajcarskiego, benelux i francja vs specyfika rynku krajowego.
    • Kanały sprzedażowe na w/w rynkach
    • Narzędzia wspierające sprzedaż w branży mebli biurowych
    • Perspektywy dla branży mebli biurowych
Wojciech Radziwon

Wojciech Radziwon

Kim jestem?

Cała moja 15 letnia kariera zawodowa związana jest z firmą R-GOL.com. Pierwsze 10 lat zajmowałem się retailem. Następnie objąłem stanowisko e-commerce & marketing dyrektora. Swoje doświadczenie w sprzedaży i marketingu wykorzystuję, aby rozszerzać perspektywy swojego zespołu. Zakochany w podejściu data driven. Jestem wielkim szczęściarzem, bo mogę robić to, co kocham. Prywatnie szczęśliwy mąż, tata czwórki dzieci, maratończyk i, oczywiście, fan piłki nożnej.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Podzielę się swoim doświadczeniem budowania marki oraz własnej sprzedaży cross-border w Czechach, Węgrzech, Rumunii, Słowacja, Bułgarii oraz Ukrainie. Dowiesz się jak wejść na nowy rynek z własną stroną, jakie skuteczne działania promujące odnoszą sukces z podziałem na rynki. Podzielają się swoimi błędami oraz informacjami czego należy unikać na etapie wdrażania i sprzedaży.

Jana Krekic

Jana Krekic

Umówmy się na 1:1 konsultację

199,00  244,77  brutto

  • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
  • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
  • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
  • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
  • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

Kim jestem?

Jana is a certified translator, international speaker, an e-commerce consultant and also the founder of 7-figure Amazon dedicated translations agency - YLT Translations. She has had over 5 years of experience working with various 7 to 9-figure Amazon sellers and is very passionate about her work.

Jana was also a business development manager in one of the biggest North European online eCommerce platforms for 8 years where she had gained a lot of experience with online businesses. She doesn’t only lead the team of 82 people, but also completely understands E-commerce and Amazon and has created an Amazon dedicated translation agency which helps sellers scale their businesses across different international marketplaces.

O czym będę mówił na E-wolucji?

I will be talking about common mistakes big and small sellers make when expanding to other marketplaces, and how to avoid those especially during the honeymoon period. I will be focusing on: optimization, keywords and how to get product the best possible content.

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

Kim jestem?

Od ponad 10 lat związany z branżą e-commerce. Zajmuje się marketingiem opinii w Zaufane.pl - najskuteczniejszej i najbardziej zaawansowanej usłudze do pozyskiwania, prezentowania i zarządzania transakcyjnymi rekomendacjami. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Google” obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam PLA i Google Ads. Wielokrotny prelegent podczas targów eHandlu, eTrade Show i spotkań Meetup Biznes Hub. Wystawca największych wydarzeń branżowych w Polsce i Czechach. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.

O czym będę mówił na E-wolucji?

  • Czym jest social proof i jak działa?
  • Jak skutecznie wejść na rynek zagraniczny wykorzystując social proof?
  • Dlaczego social proof jest ważny w zagranicznym e-commerce?

O czym będę mówił na E-wolucji?

Niech moc społeczności będzie z Tobą! Social proof na zagranicznym rynku

Agnieszka Kapusta

Agnieszka Kapusta

Kim jestem?

Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł. Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Wykorzystaj trendy do wyjścia na rynki zagraniczne Google, Polski Fundusz Rozwoju (PFR) i Chmura Krajowa (OChK) zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą Cię do osiągania najlepszych wyników sprzedaży na rynkach zagranicznych. W trakcie spotkania, bazując na przykładzie rynków: czeskiego, niemieckiego oraz francuskiego, podpowiemy:
  • - dlaczego warto rozważać nowe rynki dla swoich produktów
  • - jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez internet
  • - jak sprawdzić demograficzny i ekonomiczny profil wybranych krajów
  • - jak przeanalizować działania konkurencji na rynkach zagranicznych
  • - jak sprawdzić, czego szukają twoi potencjalni klienci w innych krajach

Grafik wydarzenia

Agenda

09:00 - 
09:30
Przywitanie i przedstawienie przedstawicieli stoisk handlowych

Artur Olejniczak

Przywitanie i przedstawienie przedstawicieli stoisk handlowych

9:30 - 
10:00
Czego w biznesie można nauczyć się od żołnierzy Jednostki Specjalnej GROM?

NAVAL Polska - NAVAL Polska

Czego w biznesie można nauczyć się od żołnierzy Jednostki Specjalnej GROM?

10:00 - 
10:30
Ekspansja zagraniczna poza marketplace do Europy Środkowej i Ukrainy

Wojciech Radziwon - R-GOL

Ekspansja zagraniczna poza marketplace do Europy Środkowej i Ukrainy

10:30 - 
11:00
Jak sprzedawać GLOBALnie do UK ?

Wojciech Bijan, Samanta Bocheńska - Global24

Jak sprzedawać GLOBALnie do UK ?

11:00 - 
11:30
Przerwa kawowa

Przerwa kawowa

Przerwa kawowa oraz rozmowy z wystawcami

11:30 - 
12:00
Czy istnieje życie bez Amazon? Od 0 do 1 mln w kwartał dzięki strategii multichannel

Krzysztof Semp - ProfitCrew

Czy istnieje życie bez Amazon? Od 0 do 1 mln w kwartał dzięki strategii multichannel

12:00 - 
12:30
Amazon Advertising in a holistic perspective: From search to display marketing in a nutshell.

Ronny Marx - intomarkets Amazon Agentur

Amazon Advertising in a holistic perspective: From search to display marketing in a nutshell.

12:30 - 
13:00
Kraje CEE - jak rozpocząć sprzedaż, doręczać paczki i czy w ogóle warto

Lech Biernat - Olza Logistics

Kraje CEE - jak rozpocząć sprzedaż, doręczać paczki i czy w ogóle warto

13:00 - 
13:30
Nowy Styl, jak rodzinna podkarpacka firma stała się europejskim liderem w branży mebli biurowych

Łukasz Krupa - Nowy Styl

Nowy Styl, jak rodzinna podkarpacka firma stała się europejskim liderem w branży mebli biurowych

13:30 - 
14:30
LUNCH

LUNCH

Przerwa na lunch oraz rozmowy z wystawcami

14:30 - 
15:00
Wykorzystaj trendy do wyjścia na rynki zagraniczne

Agnieszka Kapusta - Firmy Jutra

Wykorzystaj trendy do wyjścia na rynki zagraniczne

15:00 - 
15:30
Amazon.it - nieodkryty potencjał rynku włoskiego

Patryk Radomski - Gonito

Amazon.it - nieodkryty potencjał rynku włoskiego

15:30 - 
16:00
Automatyzacja w logistyce cross-border

Aleksander Melech - Ask me

Automatyzacja w logistyce cross-border

16:00 - 
16:30
Przerwa kawowa

Przerwa kawowa

Przerwa kawowa oraz rozmowy z wystawcami

16:30 - 
17:00
How earn profit and to beat your competitors on international marketplaces

Jana Krekic - YLT Translations

How earn profit and to beat your competitors on international marketplaces

17:00 - 
17:30
Sprzedaż internetowa za pośrednictwem niemieckiej spółki GmbH i UG.

Dariusz Kowalczyk - Gia Trust

Sprzedaż internetowa za pośrednictwem niemieckiej spółki GmbH i UG.

17:30 - 
18:00
Niech moc społeczności będzie z Tobą! Social proof na zagranicznym rynku

Sebastian Horoszko - zaufane.pl

Niech moc społeczności będzie z Tobą! Social proof na zagranicznym rynku

0