Agenda i prelegenci 2024
-
10:00 -10:15
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:15 -10:45Damian Wiszowaty - Gonito
Potencjał sprzedażowy platform e-commerce w 2024 roku - jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży cross-border?
- Analiza potencjału sprzedażowego kategorii produktowej na marketplace
- Jaki model logistyczny wybrać?
- Promocja i skalowanie sprzedaży – PAN-FBA
10:45 -11:15Paweł Zakielarz - Global24
Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
11:15 -11:45Sebastian Horoszko - Zaufane
Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą
Najważniejsze fakty z rynku marketingu opinii w pigułce:
- Jak dobrze prezentować opinie na stronie, w Google i innych serwisach?
- Wchodzimy na nowy rynek! Która strategia pozyskiwania opinii będzie skuteczna w kontekście cross-border?
- Copy-paste i Google Translate – czyli czego unikać przy budowaniu wizerunku na nowym rynku.
11:45 -12:15Przerwa kawowa
Przerwa kawowa oraz networking
12:15 -12:45Just Idea - Mateusz Haber
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse?
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
12:45 -13:15Szymon Ciba - Time4Ecommerce
Rozwiązania technologiczne przy ekspansji na rynki zagraniczne
- Czym jest platforma Shopify?
- Przewagi technologiczne systemu
- Shopify i automatyzacje
- Szybka ekspansja na rynki zagraniczne z Shopify
13:15 -13:45Piotr Owczarek - Kaufland Global Marketplace
Maksymalizacja wyników: Osiągnij międzynarodowy sukces w sprzedaży cross-border dzięki Kaufland Global Marketplace
- Jak odnieść sukces w sprzedaży na marketplace?
- Popraw wyniki dzięki strategicznym decyzjom
- Praktyczne kroki i wskazówki ekspertów
- Zdobądź nowych docelowych odbiorców
13:45 -14:15Karolina Jamka - GetNoticed
Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?
- Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
- Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
- O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
- Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?
14:15 -14:45Wojciech Kotlicki i prelegenci
Panel FAQ
14:45 -15:00Paweł Zakielarz
Zakończenie
-
10:00 -10:30
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:30 -11:00Krzysztof Semp - Profitcrew
Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?
- Jak wygląda ścieżka firmy, która osiąga pierwszy milion obrotu na Amazonie, w ciągu pierwszego roku?
- Jaka jest charakterystyka takiej firmy?
- Jakie są czynniki sukcesu?
- Jakich błędów trzeba się wystrzegać?
- Wszystko to konkretnie i na przykładach
11:00 -11:30Marek Kich - Satisfly
Coś więcej niż przetłumaczenie sklepu. Czy jesteś gotowy na ekspansję zagraniczną swojego e-Commerce?
- Na co zwrócić uwagę wybierając kierunek swojej ekspansji?
- Jak przygotować swój biznes do sprzedaży cross-border?
- Dlaczego ekspansję zagraniczną warto planować już na starcie?
- W jaki sposób wdrażać kolejne e-sklepy?
11:30 -12:00Czas na kawę i networking !
12:00 -12:30Wojciech Bijan - Global24
"Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść”. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów.
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
12:30 -13:00Just Idea - Mateusz Haber
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse?
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
13:00 -13:15Czas na kawę i networking !
13:15 -13:45Sebastian Jastrzębski i Jakub Wiśniewski - Get Noticed
Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.
-
Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
Choć Google Ads jest zdecydowanie najpopularniejszym systemem reklamowym na świecie, to jednak są regiony, w których standardowe kanały promocji nie są wystarczające, by efektywnie dotrzeć do konsumentów danego rynku.
Znajomość lokalnych platform reklamowych ma ogromne znaczenie przy ekspansji na rynki zagraniczne, a systemy, takie jak np. Sklik Ads, Heureka, Favi, Zbozi, EMAG, GLAMI, mogą niejednokrotnie okazać się skuteczniejsze niż Google, Meta, Microsoft, Pinterest, czy LinkedIn.
W naszym wystąpieniu podpowiemy czym różnią się poszczególne lokalne systemy reklamowe od tych standardowych, jak zacząć z nich korzystać, a także jak za ich pomocą efektywnie sprzedawać na rynkach zagranicznych.13:15 -13:45Sebastian Jastrzębski i Jakub Wiśniewski - Get Noticed
Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.
-
Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
Choć Google Ads jest zdecydowanie najpopularniejszym systemem reklamowym na świecie, to jednak są regiony, w których standardowe kanały promocji nie są wystarczające, by efektywnie dotrzeć do konsumentów danego rynku.
Znajomość lokalnych platform reklamowych ma ogromne znaczenie przy ekspansji na rynki zagraniczne, a systemy, takie jak np. Sklik Ads, Heureka, Favi, Zbozi, EMAG, GLAMI, mogą niejednokrotnie okazać się skuteczniejsze niż Google, Meta, Microsoft, Pinterest, czy LinkedIn.
W naszym wystąpieniu podpowiemy czym różnią się poszczególne lokalne systemy reklamowe od tych standardowych, jak zacząć z nich korzystać, a także jak za ich pomocą efektywnie sprzedawać na rynkach zagranicznych.13:45 -14:15Damian Wiszowaty - Gonito
Jak osiągnąć sukces na Amazon ? Historia Packshi & Hugh Butler
- Analiza potencjału sprzedażowego kategorii produktowej na marketplace
- Jaki model logistyczny wybrać?
- Promocja i skalowanie sprzedaży – PAN-FBA
14:15 -14:45Wojciech Kotlicki i prelegenci
Panel Q&A
14:45 -15:00Paweł Zakielarz
Zakończenie
-
10:00 -10:30
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:30 -11:00Karolina Jamka - Get Noticed
Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?
- Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
- Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
- O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?
11:00 -11:30Wojciech Bijan - Global24
"Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść”. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów.
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
11:30 -12:00Czas na kawę i networking !
Przerwa kawowa oraz networking
12:00 -12:30Radosław Peliński - Meteor
Słowa kluczowe, pozycjonowanie produktu oraz AI na Amazon w 2024 roku
- Sztuczna inteligencja wchodzi do e-commerce: Rewolucja na platformie Amazon
- Optymalizacja listingów: Automatyczne generowanie opisów produktowych i dobieranie słów kluczowych
- Obsługa klienta i reagowanie na pytania konsumentów
- Zastosowanie sztucznej inteligencji do generowania zdjęć i grafik produktowych
- Przygotowanie na przyszłość e-commerce, zdominowanego przez sztuczną inteligencję
12:30 -13:00Mateusz Haber - JustIdea
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse?
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
13:00 -13:15Czas na kawę i networking !
13:15 -13:45Sebastian Horoszko - Zaufane
Podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii
Podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii:
- 1. AI – SZTUCZNA INTELIGENCJA
- 2. ZMIANY PRAWNE I DYREKTYWY UE
- 3. OPINIE LOKALNE I NFC
- 4. SPRZEDAŻ MIĘDZYNARODOWA
13:45 -14:15Michał Toczyński - Profitcrew
Realia marketingowe na Amazon - ile musisz wydać, żeby rozkręcić sprzedaż
Możliwości marketingowe na Amazon:
- Czy reklamy to nasz jedyny klucz do sukcesu?
- Ile kosztuje ruch na europejskiej platformie Amazon? Co mówią dane zbiorcze, co algorytm, a co praktyka?
- Ile kosztuje ruch na europejskiej platformie Amazon? Co mówią dane zbiorcze, co algorytm, a co praktyka?
- Wskazówki dla sprzedawców, marketerów oraz tych, którzy dopiero planują wejść na Amazon
14:15 -14:45Panel Q&A
14:45 -15:00Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki
Zakończenie
-
10:00 -10:30
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:30 -11:00Paweł Polan - Gonito
KOTARBAU + Amazon + Baselinker, czyli historia skalowania sprzedaży na Europę produktów spod Krakowa
- Jak przygotować strategię ekspansji zagranicznej?
- Efektywne wykorzystanie FBA.
- Jak skalować sprzedaż wertykalnie i horyzontalnie?
11:00 -11:30Wojciech Bijan - Global24
Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
11:30 -12:00Czas na kawę i networking !
Przerwa kawowa oraz networking
12:00 -12:30Piotr Owczarek - Kaufland Global Marketplace
Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace
- Poznaj główne wyzwania jakie stoją przed polskimi firmami w sprzedaży cross-border
- Dowiedz się jakie są najpopularniejsze kategorie na każdym z rynków cross-border Kaufland Global Marketplace
- Odkryj nowe rynki ekspansji
- Dowiedz się jak w prosty sposób rozpocząć sprzedaż cross-border z Kaufland Global Marketplace
12:30 -13:00Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
13:00 -13:15Czas na kawę i networking !
13:45 -14:15Adam Jędrychowski - Satisfly
Co kraj to obyczaj. Jak zwyczaje zakupowe przełożyć na technologię.
- Czym różnią się przyzwyczajenia e-konsumentów w różnych krajach?
- Jak to przekłada się na budowę sklepu?
- Jak pogodzić potrzeby klientów w ramach jednego sklepu?
13:45 -14:15Monika Kosmowska - Get Noticed
Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?
- Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
- Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
- O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
- Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?
14:15 -14:45"Gorące krzesła" czyli panel Q&A
14:45 -15:00Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki
Zakończenie
-
10:00 -10:30
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:30 -11:00Sebastian Horoszko - Zaufane
Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą
- Najważniejsze fakty z rynku marketingu opinii w pigułce
- Jak dobrze prezentować opinie na stronie, w Google i innych serwisach?
- Wchodzimy na nowy rynek! Która strategia pozyskiwania opinii będzie skuteczna w kontekście cross-border?
- Copy-paste i Google Translate – czyli czego unikać przy budowaniu wizerunku na nowym rynku
11:00 -11:30Paweł Zakielarz - Global24
Jak zminimalizować zwroty zagraniczne do 0 % ?
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
11:30 -12:00Czas na kawę i networking !
Przerwa kawowa oraz networking
12:00 -12:30Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
12:30 -13:00Paweł Sadowski - Profit Crew
11 stacji do miliona. Case study Amazon
- Jakie trudności mogą wiązać się z rozpoczęciem sprzedaży na Amazon?
- Co determinuje sukces na tej platformie?
- Sprawdzone schematy działania przy wdrażaniu nowego kanału sprzedażowego
- Wskazówki dla sprzedawców, którzy planują działania na niemieckim ryku?
13:00 -13:15Czas na kawę i networking !
13:15 -13:45Kamil Bobka - Promotraffic
Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej
- Lokalizacja treści: Dopasowanie produktów i stron do lokalnych rynków.
- Strategie tłumaczeń: Wybór odpowiednich metod tłumaczenia (np. tłumaczenie maszynowe vs. tłumaczenie przez native speakera) w zależności od specyfiki rynku.
- Case Study: Analiza sukcesu firmy, która skutecznie przeprowadziła tłumaczenie i lokalizację, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży na nowym rynku.
13:45 -14:15Olga Pijanowska - MakesYouLocal
Ekspansja zagraniczna w 5 krokach, czyli jak z sukcesem rozpocząć sprzedaż na rynkach zagranicznych?
- Dlaczego wybór rynku ma tak duże znaczenie?
- Czym różni się tłumaczenie od lokalizacji?
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie: jak zbudować lojalność klientów zagranicznych i zwiększyć sprzedaż?
14:15 -14:45"Gorące krzesła" czyli panel Q&A
14:45 -15:00Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki
Zakończenie
-
10:00 -10:30
Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz
Przywitanie
10:30 -11:00Mateusz Borowik - Aurora Creation
21 sklepów na jednym panelu administracyjnym, czyli sukces Diablo Chairs na rynkach zagranicznych
- Jak zaplanować architekturę systemu pod ekspansje zagraniczną?
- Najważniesze elementy e-commerce, o które musisz zadbać
- Kwestie techniczne — must have
11:00 -11:30Wojciech Bijan - Global24
Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?
- Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
- Jak realizować zwroty spoza UE ?
- Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
11:30 -12:00Krzysztof Semp - Profitcrew
Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?
- Jak wygląda ścieżka firmy, która osiąga pierwszy milion obrotu na Amazonie, w ciągu pierwszego roku?
- Jaka jest charakterystyka takiej firmy?
- Jakie są czynniki sukcesu?
- Jakich błędów trzeba się wystrzegać?
12:00 -12:30Czas na kawę i networking !
Przerwa kawowa oraz networking
12:30 -13:00Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes
Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych
- Czym jest koncept DataWarehouse
- Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
- Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
13:00 -13:30Janusz Grabowski - VSprint
Jak skutecznie wejść na eMAG? Wszystko co musisz zaplanować przed ekspansją do Rumunii, Bułgarii i Węgier
- Dla kogo wejście na eMAG będzie skuteczne?
- Co musisz wiedzieć planując ekspansję na eMAG?
- Skuteczne strategie
- Zalety i wady eMAG
- Top błędy, czyli kiedy to się nie uda
13:30 -13:45Czas na kawę i networking !
13:45 -14:15Kamil Bobka - Promotraffic
Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej
- Lokalizacja treści: Dopasowanie produktów i stron do lokalnych rynków.
- Strategie tłumaczeń: Wybór odpowiednich metod tłumaczenia (np. tłumaczenie maszynowe vs. tłumaczenie przez native speakera) w zależności od specyfiki rynku.
- Case Study: Analiza sukcesu firmy, która skutecznie przeprowadziła tłumaczenie i lokalizację, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży na nowym rynku.
14:15 -14:45Karol Mrozinski - Kaufland Global Marketplace
Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace
- Poznaj główne wyzwania jakie stoją przed polskimi firmami w sprzedaży cross-border
- Dowiedz się jakie są najpopularniejsze kategorie na każdym z rynków cross-border Kaufland Global Marketplace
- Odkryj nowe rynki ekspansji
- Dowiedz się jak w prosty sposób rozpocząć sprzedaż cross-border z Kaufland Global Marketplace
14:45 -15:15"Gorące krzesła" czyli panel Q&A
15:15 -15:30Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki
Zakończenie