Agenda i prelegenci

Agenda i prelegenci 2024

  • 10:00 - 
    10:15
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:15 - 
    10:45
    Potencjał sprzedażowy platform e-commerce w 2024 roku - jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży cross-border?

    Damian Wiszowaty - Gonito

    Potencjał sprzedażowy platform e-commerce w 2024 roku - jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży cross-border?

    • Analiza potencjału sprzedażowego kategorii produktowej na marketplace
    • Jaki model logistyczny wybrać?
    • Promocja i skalowanie sprzedaży – PAN-FBA
    10:45 - 
    11:15
    Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów

    Paweł Zakielarz - Global24

    Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    11:15 - 
    11:45
    Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą

    Sebastian Horoszko - Zaufane

    Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą

    Najważniejsze fakty z rynku marketingu opinii w pigułce:

    • Jak dobrze prezentować opinie na stronie, w Google i innych serwisach?
    • Wchodzimy na nowy rynek! Która strategia pozyskiwania opinii będzie skuteczna w kontekście cross-border?
    • Copy-paste i Google Translate – czyli czego unikać przy budowaniu wizerunku na nowym rynku.
    11:45 - 
    12:15
    Przerwa kawowa

    Przerwa kawowa

    Przerwa kawowa oraz networking

    12:15 - 
    12:45
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Just Idea - Mateusz Haber

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse?
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    12:45 - 
    13:15
    Rozwiązania technologiczne przy ekspansji na rynki zagraniczne

    Szymon Ciba - Time4Ecommerce

    Rozwiązania technologiczne przy ekspansji na rynki zagraniczne

    • Czym jest platforma Shopify?
    • Przewagi technologiczne systemu
    • Shopify i automatyzacje
    • Szybka ekspansja na rynki zagraniczne z Shopify
    13:15 - 
    13:45
    Maksymalizacja wyników: Osiągnij międzynarodowy sukces w sprzedaży cross-border dzięki Kaufland Global Marketplace

    Piotr Owczarek - Kaufland Global Marketplace

    Maksymalizacja wyników: Osiągnij międzynarodowy sukces w sprzedaży cross-border dzięki Kaufland Global Marketplace

    • Jak odnieść sukces w sprzedaży na marketplace?
    • Popraw wyniki dzięki strategicznym decyzjom
    • Praktyczne kroki i wskazówki ekspertów
    • Zdobądź nowych docelowych odbiorców
    13:45 - 
    14:15
    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    Karolina Jamka - GetNoticed

    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    • Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
    • Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
    • O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
    • Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?
    14:15 - 
    14:45
    Panel FAQ

    Wojciech Kotlicki i prelegenci

    Panel FAQ

    14:45 - 
    15:00
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz

    Zakończenie

  • 10:00 - 
    10:30
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:30 - 
    11:00
    Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?

    Krzysztof Semp - Profitcrew

    Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?

    • Jak wygląda ścieżka firmy, która osiąga pierwszy milion obrotu na Amazonie, w ciągu pierwszego roku?
    • Jaka jest charakterystyka takiej firmy?
    • Jakie są czynniki sukcesu?
    • Jakich błędów trzeba się wystrzegać?
    • Wszystko to konkretnie i na przykładach
    11:00 - 
    11:30
    Coś więcej niż przetłumaczenie sklepu. Czy jesteś gotowy na ekspansję zagraniczną swojego e-Commerce?

    Marek Kich - Satisfly

    Coś więcej niż przetłumaczenie sklepu. Czy jesteś gotowy na ekspansję zagraniczną swojego e-Commerce?

    • Na co zwrócić uwagę wybierając kierunek swojej ekspansji?
    • Jak przygotować swój biznes do sprzedaży cross-border?
    • Dlaczego ekspansję zagraniczną warto planować już na starcie?
    • W jaki sposób wdrażać kolejne e-sklepy?
    11:30 - 
    12:00
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    12:00 - 
    12:30

    Wojciech Bijan - Global24

    "Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść”. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów.

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    12:30 - 
    13:00
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Just Idea - Mateusz Haber

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse?
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    13:00 - 
    13:15
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    13:15 - 
    13:45
    Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.

    Sebastian Jastrzębski i Jakub Wiśniewski - Get Noticed

    Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.

      Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
      Choć Google Ads jest zdecydowanie najpopularniejszym systemem reklamowym na świecie, to jednak są regiony, w których standardowe kanały promocji nie są wystarczające, by efektywnie dotrzeć do konsumentów danego rynku.
      Znajomość lokalnych platform reklamowych ma ogromne znaczenie przy ekspansji na rynki zagraniczne, a systemy, takie jak np. Sklik Ads, Heureka, Favi, Zbozi, EMAG, GLAMI, mogą niejednokrotnie okazać się skuteczniejsze niż Google, Meta, Microsoft, Pinterest, czy LinkedIn.
      W naszym wystąpieniu podpowiemy czym różnią się poszczególne lokalne systemy reklamowe od tych standardowych, jak zacząć z nich korzystać, a także jak za ich pomocą efektywnie sprzedawać na rynkach zagranicznych.
    13:15 - 
    13:45
    Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.

    Sebastian Jastrzębski i Jakub Wiśniewski - Get Noticed

    Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej.

      Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
      Choć Google Ads jest zdecydowanie najpopularniejszym systemem reklamowym na świecie, to jednak są regiony, w których standardowe kanały promocji nie są wystarczające, by efektywnie dotrzeć do konsumentów danego rynku.
      Znajomość lokalnych platform reklamowych ma ogromne znaczenie przy ekspansji na rynki zagraniczne, a systemy, takie jak np. Sklik Ads, Heureka, Favi, Zbozi, EMAG, GLAMI, mogą niejednokrotnie okazać się skuteczniejsze niż Google, Meta, Microsoft, Pinterest, czy LinkedIn.
      W naszym wystąpieniu podpowiemy czym różnią się poszczególne lokalne systemy reklamowe od tych standardowych, jak zacząć z nich korzystać, a także jak za ich pomocą efektywnie sprzedawać na rynkach zagranicznych.
    13:45 - 
    14:15
    Jak osiągnąć sukces na Amazon ? Historia Packshi & Hugh Butler

    Damian Wiszowaty - Gonito

    Jak osiągnąć sukces na Amazon ? Historia Packshi & Hugh Butler

    • Analiza potencjału sprzedażowego kategorii produktowej na marketplace
    • Jaki model logistyczny wybrać?
    • Promocja i skalowanie sprzedaży – PAN-FBA
    14:15 - 
    14:45
    Panel Q&A

    Wojciech Kotlicki i prelegenci

    Panel Q&A

    14:45 - 
    15:00
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz

    Zakończenie

  • 10:00 - 
    10:30
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:30 - 
    11:00
    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    Karolina Jamka - Get Noticed

    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    • Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
    • Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
    • O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
    • Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?

    11:00 - 
    11:30

    Wojciech Bijan - Global24

    "Nie sztuką jest wejść na szczyt. Trzeba jeszcze z niego zejść”. Zostań Returns Hero dla Twoich zagranicznych Klientów.

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    11:30 - 
    12:00
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    Przerwa kawowa oraz networking

    12:00 - 
    12:30
    Słowa kluczowe, pozycjonowanie produktu oraz AI na Amazon w 2024 roku

    Radosław Peliński - Meteor

    Słowa kluczowe, pozycjonowanie produktu oraz AI na Amazon w 2024 roku

    • Sztuczna inteligencja wchodzi do e-commerce: Rewolucja na platformie Amazon
    • Optymalizacja listingów: Automatyczne generowanie opisów produktowych i dobieranie słów kluczowych
    • Obsługa klienta i reagowanie na pytania konsumentów
    • Zastosowanie sztucznej inteligencji do generowania zdjęć i grafik produktowych
    • Przygotowanie na przyszłość e-commerce, zdominowanego przez sztuczną inteligencję
    12:30 - 
    13:00
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Mateusz Haber - JustIdea

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse?
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    13:00 - 
    13:15
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    13:15 - 
    13:45
    Podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii

    Sebastian Horoszko - Zaufane

    Podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii

    Podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii:

    • 1. AI – SZTUCZNA INTELIGENCJA
    • 2. ZMIANY PRAWNE I DYREKTYWY UE
    • 3. OPINIE LOKALNE I NFC
    • 4. SPRZEDAŻ MIĘDZYNARODOWA
    13:45 - 
    14:15
    Realia marketingowe na Amazon - ile musisz wydać, żeby rozkręcić sprzedaż

    Michał Toczyński - Profitcrew

    Realia marketingowe na Amazon - ile musisz wydać, żeby rozkręcić sprzedaż

    Możliwości marketingowe na Amazon:

    • Czy reklamy to nasz jedyny klucz do sukcesu?
    • Ile kosztuje ruch na europejskiej platformie Amazon? Co mówią dane zbiorcze, co algorytm, a co praktyka?
    • Ile kosztuje ruch na europejskiej platformie Amazon? Co mówią dane zbiorcze, co algorytm, a co praktyka?
    • Wskazówki dla sprzedawców, marketerów oraz tych, którzy dopiero planują wejść na Amazon
    14:15 - 
    14:45
    Panel Q&A

    Panel Q&A

    14:45 - 
    15:00
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki

    Zakończenie

  • 10:00 - 
    10:30
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:30 - 
    11:00
    KOTARBAU + Amazon + Baselinker, czyli historia skalowania sprzedaży na Europę produktów spod Krakowa

    Paweł Polan - Gonito

    KOTARBAU + Amazon + Baselinker, czyli historia skalowania sprzedaży na Europę produktów spod Krakowa

    • Jak przygotować strategię ekspansji zagranicznej?
    • Efektywne wykorzystanie FBA.
    • Jak skalować sprzedaż wertykalnie i horyzontalnie?
    11:00 - 
    11:30
    Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?

    Wojciech Bijan - Global24

    Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    11:30 - 
    12:00
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    Przerwa kawowa oraz networking

    12:00 - 
    12:30
    Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace

    Piotr Owczarek - Kaufland Global Marketplace

    Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace

    • Poznaj główne wyzwania jakie stoją przed polskimi firmami w sprzedaży cross-border
    • Dowiedz się jakie są najpopularniejsze kategorie na każdym z rynków cross-border Kaufland Global Marketplace
    • Odkryj nowe rynki ekspansji
    • Dowiedz się jak w prosty sposób rozpocząć sprzedaż cross-border z Kaufland Global Marketplace
    12:30 - 
    13:00
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    13:00 - 
    13:15
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    13:45 - 
    14:15
    Co kraj to obyczaj. Jak zwyczaje zakupowe przełożyć na technologię.

    Adam Jędrychowski - Satisfly

    Co kraj to obyczaj. Jak zwyczaje zakupowe przełożyć na technologię.

    • Czym różnią się przyzwyczajenia e-konsumentów w różnych krajach?
    • Jak to przekłada się na budowę sklepu?
    • Jak pogodzić potrzeby klientów w ramach jednego sklepu?
    13:45 - 
    14:15
    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    Monika Kosmowska - Get Noticed

    Checklista eksportowa - jak musisz przygotować się do ekspansji na rynki zagraniczne?

    • Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję na rynki zagraniczne?
    • Jak z sukcesem dokonać wyboru rynku?
    • O co zadbać, aby ekspansja zakończyła się sukcesem?
    • Jakie kanały promocyjne wybrać na rynkach zagranicznych – czy tylko Google Ads działają?
    14:15 - 
    14:45

    "Gorące krzesła" czyli panel Q&A

    14:45 - 
    15:00
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki

    Zakończenie

  • 10:00 - 
    10:30
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:30 - 
    11:00
    Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą

    Sebastian Horoszko - Zaufane

    Marketing opinii online - najlepsze praktyki dla zwiększenia sprzedaży w Polsce i za granicą

    • Najważniejsze fakty z rynku marketingu opinii w pigułce
    • Jak dobrze prezentować opinie na stronie, w Google i innych serwisach?
    • Wchodzimy na nowy rynek! Która strategia pozyskiwania opinii będzie skuteczna w kontekście cross-border?
    • Copy-paste i Google Translate – czyli czego unikać przy budowaniu wizerunku na nowym rynku
    11:00 - 
    11:30
    Jak zminimalizować zwroty zagraniczne do 0 % ?

    Paweł Zakielarz - Global24

    Jak zminimalizować zwroty zagraniczne do 0 % ?

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    11:30 - 
    12:00
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    Przerwa kawowa oraz networking

    12:00 - 
    12:30
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    12:30 - 
    13:00
    11 stacji do miliona. Case study Amazon

    Paweł Sadowski - Profit Crew

    11 stacji do miliona. Case study Amazon

    • Jakie trudności mogą wiązać się z rozpoczęciem sprzedaży na Amazon?
    • Co determinuje sukces na tej platformie?
    • Sprawdzone schematy działania przy wdrażaniu nowego kanału sprzedażowego
    • Wskazówki dla sprzedawców, którzy planują działania na niemieckim ryku?
    13:00 - 
    13:15
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    13:15 - 
    13:45
    Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej

    Kamil Bobka - Promotraffic

    Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej

    • Lokalizacja treści: Dopasowanie produktów i stron do lokalnych rynków.
    • Strategie tłumaczeń: Wybór odpowiednich metod tłumaczenia (np. tłumaczenie maszynowe vs. tłumaczenie przez native speakera) w zależności od specyfiki rynku.
    • Case Study: Analiza sukcesu firmy, która skutecznie przeprowadziła tłumaczenie i lokalizację, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży na nowym rynku.
    13:45 - 
    14:15
    Ekspansja zagraniczna w 5 krokach, czyli jak z sukcesem rozpocząć sprzedaż na rynkach zagranicznych?

    Olga Pijanowska - MakesYouLocal

    Ekspansja zagraniczna w 5 krokach, czyli jak z sukcesem rozpocząć sprzedaż na rynkach zagranicznych?

    • Dlaczego wybór rynku ma tak duże znaczenie?
    • Czym różni się tłumaczenie od lokalizacji?
    • Obsługa klienta na najwyższym poziomie: jak zbudować lojalność klientów zagranicznych i zwiększyć sprzedaż?
    14:15 - 
    14:45

    "Gorące krzesła" czyli panel Q&A

    14:45 - 
    15:00
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki

    Zakończenie

  • 10:00 - 
    10:30
    Przywitanie

    Wojciech Kotlicki i Paweł Zakielarz

    Przywitanie

    10:30 - 
    11:00
    21 sklepów na jednym panelu administracyjnym, czyli sukces Diablo Chairs na rynkach zagranicznych

    Mateusz Borowik - Aurora Creation

    21 sklepów na jednym panelu administracyjnym, czyli sukces Diablo Chairs na rynkach zagranicznych

    • Jak zaplanować architekturę systemu pod ekspansje zagraniczną?
    • Najważniesze elementy e-commerce, o które musisz zadbać
    • Kwestie techniczne — must have
    11:00 - 
    11:30
    Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?

    Wojciech Bijan - Global24

    Czy da się zminimalizować ZWROTY zagraniczne do 0 % ?

    • Jak zwroty zagraniczne pomogą Ci w Twojej sprzedaży ?
    • Jak realizować zwroty spoza UE ?
    • Case study sklepów internetowych i ich rozwiązan z obsługą zwrotów
    11:30 - 
    12:00
    Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?

    Krzysztof Semp - Profitcrew

    Jak szybko dojść do milionów na Amazon ?

    • Jak wygląda ścieżka firmy, która osiąga pierwszy milion obrotu na Amazonie, w ciągu pierwszego roku?
    • Jaka jest charakterystyka takiej firmy?
    • Jakie są czynniki sukcesu?
    • Jakich błędów trzeba się wystrzegać?
    12:00 - 
    12:30
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    Przerwa kawowa oraz networking

    12:30 - 
    13:00
    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    Mateusz Haber - Just Idea & Surf.inc & Peppe Shoes

    Ekspansja na rynki zagraniczne z wykorzystaniem danych

    • Czym jest koncept DataWarehouse
    • Jak mierzyć PROFIT w czasie rzeczywistym
    • Jak dzięki informacji o PROFICIE skutecznie przeprowadzić EKSPANSJĘ zagraniczną
    13:00 - 
    13:30
    Jak skutecznie wejść na eMAG? Wszystko co musisz zaplanować przed ekspansją do Rumunii, Bułgarii i Węgier

    Janusz Grabowski - VSprint

    Jak skutecznie wejść na eMAG? Wszystko co musisz zaplanować przed ekspansją do Rumunii, Bułgarii i Węgier

    • Dla kogo wejście na eMAG będzie skuteczne?
    • Co musisz wiedzieć planując ekspansję na eMAG?
    • Skuteczne strategie
    • Zalety i wady eMAG
    • Top błędy, czyli kiedy to się nie uda
    13:30 - 
    13:45
    Czas na kawę i networking !

    Czas na kawę i networking !

    13:45 - 
    14:15
    Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej

    Kamil Bobka - Promotraffic

    Tłumaczenie produktów i stron WWW przy ekspansji zagranicznej

    • Lokalizacja treści: Dopasowanie produktów i stron do lokalnych rynków.
    • Strategie tłumaczeń: Wybór odpowiednich metod tłumaczenia (np. tłumaczenie maszynowe vs. tłumaczenie przez native speakera) w zależności od specyfiki rynku.
    • Case Study: Analiza sukcesu firmy, która skutecznie przeprowadziła tłumaczenie i lokalizację, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży na nowym rynku.
    14:15 - 
    14:45
    Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace

    Karol Mrozinski - Kaufland Global Marketplace

    Otwórz się na nowe rynki cross-border z Kaufland Global Marketplace

    • Poznaj główne wyzwania jakie stoją przed polskimi firmami w sprzedaży cross-border
    • Dowiedz się jakie są najpopularniejsze kategorie na każdym z rynków cross-border Kaufland Global Marketplace
    • Odkryj nowe rynki ekspansji
    • Dowiedz się jak w prosty sposób rozpocząć sprzedaż cross-border z Kaufland Global Marketplace
    14:45 - 
    15:15

    "Gorące krzesła" czyli panel Q&A

    15:15 - 
    15:30
    Zakończenie

    Paweł Zakielarz i Wojciech Kotlicki

    Zakończenie

0