Relacja 2023

Relacja 2023

Przeczytaj relację z wydarzenia

Wpis na blogu

Konferencja E-wolucja 2023

Szósta edycja konferencji E-wolucja przeszła do historii ! Z opinii uczestników już wiemy, że event mocno przypadł do gustu, zarówno pod względem wyboru prelegentów oraz tematyki wykładów, jak i wyjątkowego miejsca – urokliwa Concordia Design we Wrocławiu, która sprzyjała networkingowi i nowym znajomościom.

Chcesz wiedzieć więcej ? Zapoznaj się z pełnym podsumowaniem w naszym artykule na blogu.

Kilka ujęć z obiektywu

Fotorelacja

Byli z nami

Prelegenci

Damian Kuczynski
Kup sesję 1:1

Damian Kuczynski

CO-Founder

Salesupply

Tomasz Połeć
Kup sesję 1:1

Tomasz Połeć

CO-Founder

Taxology

Damian Wiszowaty

Damian Wiszowaty

CEO

Gonito

Michał Toczyński
Kup sesję 1:1

Michał Toczyński

CO-Founder

Profitcrew

Paweł Zakielarz

Paweł Zakielarz

CEO

Global24

Anna Jelonek
Kup sesję 1:1

Anna Jelonek

Head of International Executive
Department

ICEA

Felix Mynarek

Felix Mynarek

Product Manager Compliance
Services

Interseroh+

Cezary Sowinski

Cezary Sowinski

Public Policy Manager
Services

Amazon

Piotr Owczarek

Piotr Owczarek

Sales Manager Polish Market

Kaufland

Radosław Olejarski

Radosław Olejarski

Ecommerce Manager

S’portofino

Basia Garczyńska

Basia Garczyńska

CEO

Get Noticed Agency

Paweł Mielczarek

Paweł Mielczarek

CEO

vSprint

Damian Kuczynski

Damian Kuczynski

Umówmy się na 1:1 konsultację

199,00  244,77  brutto

  • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
  • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
  • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
  • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
  • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

Kim jestem?

Od 10 lat pomagam wychodzić za granicę sklepom internetowym. Outsourcujemy obsługę klienta sklepu internetowego w 25+ językach w Europie i USA, pomagamy w zwrotach i logistyce. W Salesupply chcemy, abyś mógł dostarczyć swoim klientom lepsze doświadczenie klienta niż lokalna konkurencja. Jestem współwłaścicielem Salesupply Polska, które jest częścią Niemiecko-Holenderskiej Salesupply Group. Prywatnie – kiedy nie pracuję czas wypełnia mi trójka dzieci: Miłosz, Leon i Sonia. Na szczęście nie mamy psa. Natomiast kiedy tylko mogę (chciałoby się napisać „chcę”) wsiadam na rower i jadę w góry albo graveluje w okolicy.

O czym będę mówił na E-wolucji?

Jak dostarczyć na rynku Niemieckim doświadczenie klienta, które sprzedaje?

  • Co to jest doświadczenie klienta i jak ma się ono do sklepu internetowego?
  • Jakiego doświadczenia klienta oczekuje klient e-commerce na rynku Niemieckim?
  • Dlaczego i jak przygotować firmę do outsourcingu przy wychodzeniu za granicę?
Tomasz Połeć

Tomasz Połeć

Umówmy się na 1:1 konsultację

199,00  244,77  brutto

  • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
  • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
  • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
  • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
  • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

Kim jestem?

Tomasz jest doradcą podatkowym z 13-letnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych firmach doradczych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas licznych przeglądów podatkowych i audytów wykorzystuje w pracy doradcy podatkowego dla firm z branży e-commerce. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie rozliczeń VAT i CIT w e-commerce i logistyce. Jednocześnie, Tomasz jest współwłaścicielem biura rachunkowego obsługującego portfolio ok 700 klientów.

O czym będę mówił na E-wolucji?

TaxTech revolution, czyli jak rozwiązania IT wspierają e-commerce crossborder

  • E-commerce i podatki, love-hate relationship
  • E-commerce a podatki – największe wyzwania i problemy
  • Dlaczego UE digitalizuje podatki?
  • Rozwiązania IT jako wsparcie dla zespołów księgowych
  • Integracja, standardyzacja i harmonizacja danych jako klucz do sukcesu
  • W podatkach porządek. Co dalej ? Kilka słów o magazynach i rentowności
Damian Wiszowaty

Damian Wiszowaty

Kim jestem?

Half-man, half-Amazon - jestem ekspertem w dziedzinie cross-border e-commerce ze szczególnym uwzględnieniem marketplace Amazon

O czym będę mówił na E-wolucji?

Pułapka wiary w e-commerce, czyli o czynnikach jakie wpływają na wycenę Twojego sklepu internetowego

  • Rynek M&A w obszarze private label to jeden z najgorętszych tematów ostatnich lat w sprzedaży internetowej. Opowiem o tym co ma wpływ na wycenę Twojego e-commerce i jak sprzedaż na marketplaces może ją podwyższyć.
  • Michał Toczyński

    Michał Toczyński

    Umówmy się na 1:1 konsultację

    199,00  244,77  brutto

    • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
    • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
    • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
    • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
    • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

    Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

    Kim jestem?

    Nazywam się Michał Toczyński i specjalizuję się w skalowaniu sprzedaży na platformach sprzedażowych. Pracuję w branży od ponad 7 lat, aktywnie rozwijając moje metodyki marketingowe i dostosowując je do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz platform sprzedażowych. Jestem również współzałożycielem agencji Profitcrew, gdzie na co dzień koordynuję pracę zespołu marketingowego, który zarządza kilkunastomilionowym budżetem dla klientów osiągających roczną sprzedaż przekraczającą 200 milionów złotych. Pracuję z markami rozwijającymi sprzedaż w ponad 100 kategoriach produktowych, co pozwala mi wyciągać praktyczne i unikalne wnioski, do których wielu sprzedawców nie ma dostępu.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Wyróżnij swoją markę na Amazon: Jak zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów?

  • Opowiem o najefektywniejszych narzędziach i technikach prezentacji waszych marek oraz produktów w środowisku Amazon oraz o tym, jak skutecznie zwiększać współczynnik konwersji, który jest absolutnie kluczowy dla prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych.
  • Paweł Zakielarz

    Paweł Zakielarz

    Kim jestem?

    Już od najmłodszych lat wiedział, że logistyka to jego jedyna droga na przyszłość. Przez 8 lat nabył silnego doświadczenia zawodowego w pracy dla dużej firmy logistycznej w USA, MBA jednej z najlepszych amerykańskich uczelni w logistyce. Współpracował z największymi klientami jak Mars, Amazon, Costco, Walmart. Korzystając z doświadczeń z przeszłości po powrocie do Polski otworzył swoją firmę logistyczną mając za cel – innowacyjność, szybkość w dostawach oraz wysoki poziom Obsługi Partnera. Na każdym kroku wprowadza innowacje i szuka lepszych sposobów działania. Zawsze otwarty na informacje zwrotne w celu dalszej poprawy.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Ukraina – perspektywy, zagrożenia, trudności oraz możliwości sprzedaży online w kraju w stanie wojny.

    • Czy sprzedaż online jest możliwa do kraju tam gdzie codziennie giną ludzie? Jakie trudności spotkają polską firmę sprzedającą na Ukrainę w obecnych warunkach gospodarczych? Jak poradzić sobie z odprawą celną? Jaką przyszłość może mieć sprzedaż online na Ukrainie.
    • Podczas naszego spotkania podzielę się tym co jest istotne dla firmy rozważającej ekspansję w Ukrainie. Podzielę się kilku miesięcznym doświadczeniem współpracy z Partnerami ukraińskimi oraz wizją co do sprzedaży online na przyszłość.
    Anna Jelonek

    Anna Jelonek

    Umówmy się na 1:1 konsultację

    199,00  244,77  brutto

    • Spotkanie ma na celu indywidualną analizę sprzedaży oraz omówienia planów rozwojowych.
    • Spotykasz się wyłącznie z wybranym konsultantem.
    • Czas na konsultacje - 1h. W przypadku dłuższej potrzeby - do indywidualnej wyceny.
    • Ilość osób - do 4 uczestników z jednej firmy.
    • Ilość miejsc ograniczona – do 7 konsultacji.

    Podczas zakupu konsultacji podaj tematy które interesują Ciebie w polu "Szczegóły zamówienia".

    Kim jestem?

    W codziennej pracy wspieram biznesy klientów na rynkach zagranicznych oraz zarządzam międzynarodowym działem wykonawczym. W wolnym czasie jestem miłośniczką gier planszowych, pizzy hawajskiej i snowboardu.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Ekspansja zagraniczna. Strategie SEO wejścia na zagraniczne rynki.

    1. Rynek rodzimy i zagraniczny - SEO rozwiązania
    2. Jak przygotować swoją stronę pod SEO przy wejściu na innych rynek?
    3. Jakie rynki pod SEO są najbardziej atrakcyjne dla polskich e-biznesów?
    4. SEO, a operowanie na kilku rynkach zagranicznych. Jak to zorganizować?
    Felix Mynarek

    Felix Mynarek

    Kim jestem?

    I have been a product manager at Interseroh+ since 2022, and I currently oversee the Europe-wide packaging compliance service. At Interseroh+, we support companies by ensuring that they are in compliance with packaging requirements throughout Europe. Additionally, I have over a decade of experience in the recycling and environmental industries and the licensing of transport and sales packaging in particular. I am also a PhD student at the University of Hohenheim, where I am currently investigating how learning takes place in organisations. This is an important topic, as companies must be able to react quickly to changes. As such, learning—particularly that which takes place informally and as a result of reflection—is the factor of success for organisations.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Legally compliant packaging licensing throughout Europe

    • Why we must act on packaging and packaging waste
    • What manufacturers must consider in terms of their extended producer responsibility
    • Different regulations on dealing with packaging in Europe: even though the framework is based on the EU packaging directive, many EU countries implement it differently in their national legislation
    • Information about the licensing using France, Germany and Austria
    • Information about how Interseroh+ supports companies by taking over the packaging licensing and ensuring that they are in compliance with packaging requirements throughout Europe: companies simply authorize Interseroh+ to handle everything on their behalf. Following a complimentary compliance check, Interseroh+ then covers the client’s EPR registration, data reporting and any communication with foreign systems.
    • Analysis of the implications of the new EU proposal: In order to standardise the different EU-wide regulations, the EU Commission published a proposal for new packaging regulations in November of last year. In light of this proposal, we will take a look at the concrete implications this could have for packaging distributors in Europe
    Cezary Sowinski

    Cezary Sowinski

    Kim jestem?

    Ekspert w zakresie opodatkowania obrotu towarami i zagadnień pokrewnych, z powodzeniem łączącym solidne podstawy akademickie z szeroką wiedzą praktyczną i długoletnim doświadczeniem zawodowym w administracji rządowej, konsultingu, jak i biznesie. Obecnie manager do spraw polityki publicznej w Amazon. Specjalizuje się w kwestiach regulacyjnych w obszarze handlu elektronicznego, a także prawa konkurencji i prawa konsumenckiego, prawa podatkowego i celnego, przepisów dotyczących własności intelektualnej i bezpieczeństwa towarów, aspektów spedycji i logistyki.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Ochrona marki na Amazon

  • W trakcie mojej prelekcji dowiesz się w jaki sposób Amazon chroni marki i prawa własności intelektualnej swoich sprzedawców. Zaprezentuję narzędzia, jakie mogą być wykorzystywane do ochrony Twojej marki; zajrzymy też do „kuchni”, żeby zobaczyć jak Amazon broni się przed nieuczciwymi podmiotami i jak działają jego systemy i zespoły. Pokażę też ciekawe przypadki wyzwań związanych z ochroną własności intelektualnej, jak również przedstawię nakłady i rezultaty zwalczania oszustw i nadużyć oraz usuwania niebezpiecznych i niezgodnych produktów ze sklepów Amazon w 2022 roku
  • Piotr Owczarek

    Piotr Owczarek

    Kim jestem?

    Piotr pracuje jako International Sales Manager dla Kaufland Global Marketplace i specjalizuje się w rynku polskim. Dzięki doświadczeniu zawodowemu i sieci kontaktów Piotr ma szeroką wiedzę w zakresie branży e-commerce i marketplace oraz bardzo dobrze rozumie potrzeby i oczekiwania firm sprzedających w internecie . Piotr pozyskuje dla Kaufland Global Marketplace nowych sprzedawców z Polski dla platform kaufland.de, kaufland.cz i kaufland.sk, a jednocześnie wspiera i optymalizuje konta obecnych partnerów.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Jak zoptymalizować konto i rozpocząć sprzedaż międzynarodową z Kaufland Global Marketplace

  • Piotr – Sales Manager odpowiedzialny za polski rynek – opowie o tym co jest szczególnie ważne przy sprzedaży w Niemczech na Kaufland.de, a także zaprezentuje przykłady dobrych praktyk pozwalających wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć wydajność oferty. Kiedy już wdrożysz i zoptymalizujesz swoje konto na Kaufland.de, zyskasz możliwość wykorzystania zdobytego doświadczenia i wejścia na nasze nowe rynki w Czechach i na Słowacji, w ramach Kaufland Global Marketplace. Temat cross-border staje się coraz bardziej istotny dla sprzedawców internetowych w handlu elektronicznym, a wzrost sprzedaży dzięki temu kanałowi może sięgnąć nawet 10-15%. Piotr przedstawi Ci, jak rozpocząć sprzedaż międzynarodową z Kaufland Global Marketplace!
  • Radosław Olejarski

    Radosław Olejarski

    Kim jestem?

    Jako E-commerce Manager moja rola polega na efektywnym kierowaniu operacjami e-commerce, dążeniu do wzrostu sprzedaży i optymalizacji doświadczeń zakupowych.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Checklista wejścia na ryneki zagraniczne z e-commerce na przykładzie S'portofino

  • 1. Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję zagraniczną z e-commerce?
  • 2. Jak przeanalizować jakie rynki wybrać?
  • 3. Mamy rynek, co dalej? Przygotowania zasobów. Must have #getglobal.
  • 4. Bezpieczna strategia marketingowa
  • Basia Garczyńska

    Basia Garczyńska

    Kim jestem?

    Współzałożycielka Get Noticed Agency, certyfikowanej agencji digital 360, która skaluje wyniki sklepom e-commerce. Uwielbia przewidywać potrzeby klienta, analizować dane, układać strategię, nieprzerwanie ulepszać procesy i wszystko mierzyć. Ulubione hasła to: skalowanie, analityka, ekspansja zagraniczna i kampanie YouTube. Spełnia się również jako Head of Marketing w firmie Cortland, co przekłada się na ciągłe ulepszanie jakości usług w agencji.

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Checklista wejścia na ryneki zagraniczne z e-commerce na przykładzie S'portofino

  • 1. Kiedy jest odpowiedni moment na ekspansję zagraniczną z e-commerce?
  • 2. Jak przeanalizować jakie rynki wybrać?
  • 3. Mamy rynek, co dalej? Przygotowania zasobów. Must have #getglobal.
  • 4. Bezpieczna strategia marketingowa
  • Paweł Mielczarek

    Paweł Mielczarek

    Kim jestem?

    Jestem entuzjastą sprzedaży na Allegro. Jako główny budowniczy marek vSprint oraz Olimp Marketplace wspieram firmy w zwiększaniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych na największych marketplace'ach. Prowadzę swój kanał na Youtube, który daje mi dużo satysfakcji i zapytań, przegląd wyzwań grupy docelowej i inspiracji na nowe projekty. W wolnym czasie biegam ( w wolnym czasie 🙂 )

    O czym będę mówił na E-wolucji?

    Odrabianie strat z lokalnego poletka

  • Opowiem Ci o:
  • - kondycji polskiego e-commercu
  • - pomysłach i kierunkach rozwoju na e-sprzedaż
  • - transformacji polskich firm z lokalnego e-sklepu na europejski market
  • Grafik wydarzenia

    Agenda

    09:00 - 
    09:30
    Welcome and introduction of representatives of trade stands

    Artur Olejniczak and Paweł Zakielarz

    Welcome and introduction of representatives of trade stands

    9:30 - 
    10:00
    The trap of faith in e-commerce, or the factors that affect the valuation of your online store

    Damian Wiszowaty - Gonito

    The trap of faith in e-commerce, or the factors that affect the valuation of your online store

    10:00 - 
    10:30
    Checklist of entering foreign markets with e-commerce on the example of S'portofino

    Basia Garczyńska and Radosław Olejarski

    Checklist of entering foreign markets with e-commerce on the example of S'portofino

    10:30 - 
    11:00
    Ukraine – prospects, threats, difficulties and opportunities for online sales in a country at war

    Paweł Zakielarz - Global24

    Ukraine – prospects, threats, difficulties and opportunities for online sales in a country at war

    11:00 - 
    11:30
    Coffee break

    Coffee break

    Coffee break and talks with exhibitors

    11:30 - 
    12:00
    Make your brand stand out on Amazon: How to build a positive image among customers?

    Michał Toczyński - ProfitCrew

    Make your brand stand out on Amazon: How to build a positive image among customers?

    12:00 - 
    12:30
    Foreign expansion. SEO strategies for entering foreign markets.

    Anna Jelonek - ICEA

    Foreign expansion. SEO strategies for entering foreign markets.

    12:30 - 
    13:00
    TaxTech revolution. That is how IT solutions support crossborder e-commerce

    Tomasz Połeć - Taxology

    TaxTech revolution. That is how IT solutions support crossborder e-commerce

    13:00 - 
    14:00
    LUNCH

    LUNCH

    Lunch break and talks with exhibitors

    14:00 - 
    14:30
    How to optimize your account and start selling internationally with Kaufland Global Marketplace

    Piotr Owczarek - Kaufland

    How to optimize your account and start selling internationally with Kaufland Global Marketplace

    14:30 - 
    15:00
    Legally compliant packaging licensing throughout Europe

    Felix Mynarek - Lizenzero

    Legally compliant packaging licensing throughout Europe

    15:00 - 
    15:30
    How to deliver a customer experience that sells on the German market?

    Damian Kuczynski - Salessuply

    How to deliver a customer experience that sells on the German market?

    15:30 - 
    16:00
    Coffee break

    Coffee break

    Coffee break and talks with exhibitors

    16:00 - 
    16:30
    Making up for losses from the local plot

    Paweł Mielczarek - vSprint / OlimpMarketplace

    Making up for losses from the local plot

    16:30 - 
    17:00
    Brand protection on Amazon

    Cezary Sowiński - Amazon

    Brand protection on Amazon

    17:00 - 
    17:30
    Summary and conclusion

    Artur Olejniczk and Paweł Zakielarz

    Summary and conclusion

    18:00 - 
    24:00
    Networking and afterparty

    E-volution participants

    Networking and afterparty

    0